۱۴۰۳/۰۲/۰۷

جاروبرقی با فیلتر آبی چگونه کار می‌کند؟

از طرف دیگر، جاروهایی با فیلتر آبی، از آب استفاده می‌کنند؛ برخلاف فیلترهای دست‌سازی که گردوخاک و آشغال را فیلتر می‌نمایند
جاروبرقی با فیلتر آبی چگونه کار می‌کند؟

به گزارش اخبار ساخته ها ،آب از شدت گردوخاک می‌کاهد و باعث می‌شود که به شکل قالب گل، یعنی ترکیبی از آب و خاک روی زمین بیفتند.

در این مثال، یک جاروی آبی، همان جارویی است که این گل و شل را جمع می‌کند. تفاوت این است که جاروی آبی تر و خشک معمولی شما می‌تواند به طور همزمان گردوخاک و آب را با هم بردارد.

جاروی آبی چیست؟

جاروهای تر و خشک هنگام نظافت هر کاری را ممکن می‌کنند. برخلاف جاروبرقی‌های معمول، آن‌ها فقط گردوخاک، پرز و سایر آلودگی‌ها را جمع نمی‌کنند، بلکه ما را از شر آلودگی‌های مرطوب و شدید، آب و سایر مایعات هم خلاص می‌کنند. همین ویژگی به ما در کارگاه‌ها و محیط‌های باز کمک می‌کند.

 

تفاوت بین جاروبرقی خشک و تر چیست؟

جاروبرقی‌های تر معمولاً قدرتمندتر هستند و ظرفیت بیشتری دارند. در عوض، جاروهای خشک، سیستم فیلتر ذرات پیشرفته‌ای دارند که نظافت کارآمد و گیر انداختن گردوخاک و آلودگی‌ها را به روشی بهتر تضمین می‌کنند.

 

جاروهای خشک و تر، فرش‌ها را تمیز می‌کنند؟

جاروی خشک و تر، زباله‌های خشک و مایعات را از انواع مختلف سطوح برمی‌دارد، در نتیجه می‌تواند مایعات ریخته‌شده روی فرشتان را پاک کند. روی فرش‌ها انواع لکه‌ها، خاک، باکتری و قارچ وجود دارد. جاروهای خشک و تر می‌توانند این مرحله از نظافت فرش شما را انجام دهند، اما کار راحتی نیست.

 

آیا شما در جاروبرقی آب می‌ریزید؟

جاروبرقی‌های معمول، طوری طراحی نشده‌اند که آب و سایر مایعات را جمع کنند. اگر همیشه وسوسه می‌شوید که جاروبرقی را از روی آب رد کنید، یادتان باشد که با خطر برق‌گرفتگی و یا آسیب جدی به دستگاه روبه‌رو می‌شوید. اما هرگز این کار را با یک جاروبرقی معمولی انجام ندهید.

 

آیا می‌توانم جارو را بدون کیسه استفاده کنم؟

به شدت توصیه می‌شود که جارو را بدون کیسه استفاده نکنید. کیسه جارو می‌تواند کلی از زحماتتان را کم کند. اگر کیسه جارو ندارید؛ در آخر کار، داخل جاروبرقی آشفته‌بازاری خواهد بود و ممکن است زباله‌ها از داخل فیلتر بیرون بریزد.

 

کدام فیلتر بهترین گزینه برای جمع‌آوری آب است؟

فیلترهای اسمز معکوس برای برداشتن درصد بالایی از آلاینده‌ها از داخل آب، به‌ویژه باکتری‌های خطرناک موجود در آب در صدر این نوع محصولات هستند. این فیلترها با فشار آب به داخل غشای فیلترهای اسمز معکوس کار می‌کنند.

 

چگونه یک جاروی آبی را تمیز می‌کنید؟

راهنمای گام به گام؛

  • ۱. فیلتر هوا را بردارید. ابتدا درپوش جاروی خشک و تر را بردارید و فیلتر هوا را جدا کنید.
  • ۲. جارو را خالی کنید. سپس باید مخزن آن را خالی کنید تا فضا را برای مایعاتی باز کنید که قصد نظافت آن‌ها را دارید.
  • ۳. شیلنگ را وصل کنید.
  • ۴. پمپ را وصل نمایید. (اختیاری)
  • ۵. شروع به جارو کشیدن کنید.
  • ۶. مخزن را خالی نمایید.
  • ۷. مخزن را تمیز کنید.

 

آیا می‌توانم از جاروی خشک برای آب استفاده کنم؟

جارو را روشن کنید و سر لولۀ آن را روی آب قرار دهید. جاروهای خشک/تر می‌توانند مقادیر بالایی از آب راکد را به سرعت جارو کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید متوجه پُربودن محفظه جارو شوید: صدای موتور تغییر می‌کند، که نشان‌دهنده تغییر سرعت آن است.

 

جاروی خشک و تر چه کاری انجام می‌دهد؟

جاروی خشک و تر چیست؟جاروی خشک و تر مشابه جاروهای معمولی است؛ اما قابلیت تمیزکردن، برای هردو نوع زبالۀ خشک و تر را دارد؛ صرف‌نظر از این‌که آیا این زباله‌ها داخل خانه هستند یا بیرون از آن. این نوع جارو به جای کیسه، معمولاً یک سیستم دو سطلی دارد که زباله‌های جامد را از مایع تفکیک می‌کند.

 

آیا می‌توانید جاروی خشک و تر را به جای جاروی معمولی استفاده کنید؟

جاروهای خشک و تر می‌توانند نظافت کف‌ها را به خوبی انجام دهند؛ بسیاری از جاروهای خشک و تر، اتصالاتی برای نظافت کف‌پوش‌های چوبی دارند و حتی می‌توانند به عنوان جاروی استاندارد برای نظافت اثاثیه و پرده‌ها استفاده شوند.

جاروبرقی‌های خشک و تر هنگام نظافت، هر کاری را ممکن می‌کنند. آن‌ها برخلاف جاروبرقی‌های معمول، نه تنها گردوخاک، پرز و آلودگی را به داخل خود می‌کشند، بلکه آلودگی‌های وسیع، شدید و مرطوب، آب و سایر مایعات را هم جمع می‌کنند. همین ویژگی آن‌ها را تبدیل به وسیله مفیدی در کارگاه‌ها و محوطه‌های بیرون کرده است.

 

 تمام اطلاعات درباره جاروی همه‌کاره قدرتمند، سرعتی و مطمئن

جاروبرقی‌های خشک و تر هنگام نظافت، هر کاری را ممکن می‌کنند. آن‌ها برخلاف جاروبرقی‌های معمول، نه تنها گردوخاک، پرز و آلودگی را به داخل خود می‌کشند، بلکه آلودگی‌های وسیع، شدید و مرطوب، آب و سایر مایعات را هم جمع می‌کنند. همین ویژگی آن‌ها را تبدیل به وسیله مفیدی در کارگاه‌ها و محوطه‌های بیرون کرده است.

پس، جاروهای خشک و تر برای هر نوع استفاده‌ای آماده هستند، این جاروها قدرت مکش بالایی دارند و مجهز به مواد باکیفیتی همچون مخزن فولاد ضدزنگ بادوام و طیف کاملی از لوازم جانبی مختلف هستند.

این جاروی چندکاره و متنوع به خاطر داشتن شیلنگ‌های مختلف، اثاثیه منزل یا صندلی خودروها را می‌تواند به خوبی تمیز کند. تمام مدل‌های این جارو، عملکرد دمنده برای گوشه‌های دور از دسترس دارند.

جاروبرقی‌های خشک و تر با کابل یکپارچه و عملکرد خودکار و خاموشی در محدوده زمانی مشخص، برای کارگاه‌ها عالی هستند؛ در نتیجه هر نوع آلودگی که در طول کار جمع شده است، به طور خودکار هنگام روشن‌شدن دستگاه جارو می‌شود.
برای انعطاف بیشتر، مدل‌های بی‌سیم ارائه می‌شوند.

مزیت‌ها

  • مناسب مایعات
  • مناسب فضاهای داخل و خارج ساختمان
  • قدرت مکش بالا
  • طیف وسیعی از کاربردهای متفاوت

نظافت با جاروهای تر

  • کارگاه‌ها
  • نظافت خودروها
  • عملکرد دمندگی
  • سیستم جداسازی

چکه‌کردن قطرات آب از چکمه‌های بلند و خیس، برخورد با شیشه آب و ریختن آن، زباله‌های مرطوب و حتی گودال‌های آب بزرگ‌تر، همه این‌ها جاروبرقی‌های معمولی را با چالش روبه‌رو می‌کنند، اما جاروهای خشک و تر هیچ مشکلی برای رفع آن‌ها ندارند. این جاروهای توانمند با ظرفیت تا ۴۰ لیتر، حوادث و به‌هم‌ریختگی‌های جزئی را در کسری از ثانیه رفع می‌کنند.

 

جاروهای خشک و تر چگونه کار می‌کنند؟
نظافت کامل

سیستم دومسیره برای مکش و خنک‌سازی هوا، خنک‌سازی جداگانه موتور را با مکش مطلوب و عملکرد فیلتر دستگاه تضمین می‌کند.

موتور بدون آلودگی است و در نتیجه طول عمر طولانی‌تری دارد و سروصدای کمتری را تضمین می‌کند.

 

قدرت مکش

قدرت مکش اطلاعاتی را درباره نیروی مکش جاروبرقی ارائه می‌کند. این نیرو براساس میلی‌بار (mbar) یا متر عمق آب (MWS) با اعداد نشان می‌دهد که از لحاظ نظری با چه سرعتی می‌توانید آب را جمع کنید.
مثال: ۲۲۰ mbar= ۲.۲ MWS= آب می‌تواند تقریباً تا ۲۲۰ سانتی‌متر جمع شود.

عملکرد دمندگی؛ بیش از یک جاروبرقی: تمام جاروبرقی‌های خشک و تر ما، مجهز به یک مسیر دمندۀ ویژه هستند. این ویژگی این امکان را فراهم می‌کند که حتی مکان‌های دور از دسترس به راحتی و به طور کامل در معرض این باد قرار بگیرند.

به‌علاوه، این ویژگی در بسیاری از فعالیت‌های دیگر همچون جمع‌آوری برگ‌های باغ‌ها کمک می‌کند.

 

کدام سرلوله برای هر کاربردی مناسب است؟

  • سرلوله همه کاره
  • سرلوله شکافی
  • برس لوازم خانگی
  • سرلوله همه کاره

سرلوله همه‌کاره یا ترکیبی، لوازم جانبیِ واقعاً همه‌کارۀ جاروهای خشک و تر است. چه سطح نرم یا زبر، زباله‌های خیس یا مرطوب و یا حتی مایعات؛ با این وسیله، جاروبرقی می‌تواند از پسِ هر مشکلی بربیاید.
سرلوله همه‌کاره را بخرید.

 

کدام فیلتر برای هر کاربردی مناسب است؟

فیلتر پلیسه‌دار ،برای نظافت جاروهای خشک

با فیلتر پلیسه‌دار، هنگام روشن‌کردن و در طول استفاده از جاروبرقی‌های تر و خشک، هوای خروجی تمیز می‌شود. فیلتر پلیسه‌دار هنگام استفاده از جاروی خشک مناسب است.

 

کیسه جاروی ترکیبی، برای جاروکشی خشک

کیسه جاروی ترکیبی از کیسه فیلتر کاغذی، لایه‌های بیشتری دارد و در نتیجه ارتقای عملکرد فیلتر چشمگیری نیز دارد. در نتیجه، این وسیلۀ جانبی، برای افراد مبتلا به حساسیت گزینۀ عالی محسوب می‌شود. مزیت‌های دیگر شامل مواد ضدآب و مقاوم در برابر پارگی و طول عمر بیشتر جاروبرقی است.

 

فیلتر کیسه جارو، برای جاروکشی خشک

فیلتر کیسه جاروی EINHELL برای تمام جاروهای خشک و تر EINHELL مناسب است. این فیلتر برای هر کاربردی کاملاً مناسب است و مقاومت بالا و قابل توجهی در برابر پارگی و عملکرد فیلتر عالی دارد.

 

فیلتر کفی، برای جاروکشی تر

فیلتر کف EINHELL از موتور جاروهای خشک و تر در مقابل زباله‌های درشت محافظت می‌کند. این فیلتر کف، مناسب استفاده در هنگام جاروکشی تر است.

 

فیلتر خاکستر، برای جاروکشی خاکستر

فیلتر خاکستر که به جاروهای خشک و تر متصل می‌شود، مناسب جاروکشی خاکستر و آلودگی‌های سرد و گردوخاک کوره، تنور، شومینه و کباب‎‌پز است. این فیلتر از آلودگی شدید جاروبرقی و سیستم فیلتر آن جلوگیری می‌کند. جاروبرقی خشک و تر فقط گردوخاک بسیار ریز را به داخل می‌کشد و آلودگی‌های درشت در فیلتر خاکستر باقی می‌مانند.

به نقل از ماهنامه «ویکی کلین »

انتهای پیام/

برچسب ها

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید