۱۴۰۳/۰۷/۲۷

اینگلز معماری با دیدگاه متفاوت

اینگلز در سال 2011 به عنوان معمار مبتکر معرفی شد و در سال 2016 به عنوان یکی از 100 فرد تاثیر گذار در معماری برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ اینگلز در سال 1974 در کپنهاگ به دنیا آمد. او به امید تبدیل شدن به یک کاریکاتوریست، در سال 1993 تحصیل در رشته معماری را در آکادمی هنرهای زیبای سلطنتی دانمارک آغاز کرد و فکر می کرد که این به او کمک می کند تا مهارت های طراحی خود را بهبود بخشد. پس از چندین سال، او به صورت جدی به معماری علاقمند شد او تحصیلات خود را در Escola Tècnica Superior d'Arquitectura در بارسلونا ادامه داد و برای دریافت دیپلم خود در سال 1999 به کپنهاگ بازگشت. به عنوان دانش آموز سال سوم در بارسلونا، او اولین پروژه خود را راه اندازی کرد و در اولین مسابقه خود پیروز شد.

از سال 2009، اینگلز برنده مسابقات معماری متعددی شده است. او در سال 2012 به شهر نیویورک نقل مکان کرد، جایی که علاوه بر VIA 57 West، BIG برنده یک مسابقه طراحی پس از طوفان سندی برای بهبود مقاومت در برابر سیل منهتن شد.

در سال 2011، وال استریت ژورنال اینگلز را به عنوان مبتکر سال برای معماری معرفی کرد و در سال 2016 مجله تایم او را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار معرفی کرد.

اینگلز در کنار فعالیت‌های معماری، استاد مدعو در دانشکده معماری دانشگاه رایس، دانشکده طراحی هاروارد، دانشکده معماری، برنامه‌ریزی و حفاظت دانشگاه کلمبیا، و اخیراً در دانشگاه ییل بوده است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید