۱۴۰۳/۰۷/۲۷

هوش مصنوعی معمار برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

پلتفرم هوشمند طراحی و ترسیم نقشه های ساختمانی در بخش هوش مصنوعی برگزیده جشنواره بین المللی اندیشمندان و دانشمندان جوان علوم پایه دانشگاه تهران شد.
هوش مصنوعی معمار برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

به گزارش پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ دکتر رضا باباخانی مؤسس و مدیر لابراتوار معماری و هوش مصنوعی با طرح پلتفرم هوشمند طراحی و ترسیم نقشه های ساختمانی مبتنی بر داده کاوی و هوش مصنوعی برگزیده ششمین دوره جشنوراه بین المللی اندیشمندان و دانشمندان جوان در بخش هوش مصنوعی گردید.

در این جشنواره که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پردیس علوم پایه دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برگزارگردید بیش از 341 طرح ارسال گردیده بود که در مرحله اول 41 طرح انتخاب و مرحله نهایی پس از داوری های متعدد 18 طرح در حوزه های ریاضی، فیزیک، علوم زیستی، شیمی و علوم کامپیوتر، زمین شناسی و محور ویژه هوش مصنوعی به عنوان طرح های منتخب برگزیده گردیده اند.

به گفته آقای دکتر رضاباباخانی، در محور هوش مصنوعی پلتفرم هوشمند طراحی و ترسیم نقشه های ساختمانی مبتنی بر الگوریتم های هوش مصنوعی (تکاملی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، سیستم خبره و شبکه عصبی گراف) به عنوان طرح برگزیده توانست نظر هیئت داوران را جلب و پاداش نقدی به همراه تندیس این جشنواره را دریافت نماید.

انتهای پیام/

سایر تصاویر

هوش مصنوعی معمار برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید