۱۴۰۳/۰۲/۰۶

نقش کلیدی سرویس بهداشتی در سلامت مردم

پل مولریدی- مدیر بازاریابی محصولات بهداشتی نورث وود، اهمیت بهداشت دستشویی‌ها در بخش مراقبت‌های بهداشتی را توضیح می‌دهد.
نقش کلیدی سرویس بهداشتی  در سلامت مردم

به گزارش اخبار ساخته ها ،پس از واکسیناسیون سراسری، بریتانیا شاهد کاهش میزان مرگ‌ومیر ناشی از کووید-19 بوده است که به میزان قابل توجهی کمتر از بسیاری از کشورهای غربی است. این میزان از مرگ‌ومیر، بریتانیا را در موقعیت خوبی برای کاهش محدودیت‌ها قرار می‌دهد. با این حال، بسیاری از دانشمندان معتقدند که هنوز خطر انتقال از طریق تماس بین افراد وجود دارد، بنابراین همچنان حیاتی است که به شستن دست‌ها و ضدعفونی‌کردن سطوحی که با آن‌ها در تماس هستیم، ادامه دهیم. به‌ویژه در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی و بیمارستانی که در آن‌ها بیشتر افراد آسیب‌پذیر هستند. مطالعه‌ای که سال گذشته در بیمارستان عمومی لیدز انجام شد، نشان داد که شستن دست‌ها و خشک‌کردن با حوله‌های کاغذی در مقایسه با استفاده از خشک‌کن‌ها، آلودگی‌های ویروسی را بهتر از بین می‌برد. در این مطالعه نمونه‌برداری در طول پنج هفته انجام شد و انتقال ویروس به خارج از سطوح دستشویی در فضاهای عمومی و بالینی بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت. به طور متوسط میزان آلودگی سطوح پس از خشک‌کردن دست با خشک‌کن، 10 برابر بیشتر از دستمال کاغذی بود.

 

کاهش میکروب

مطالعات انجام‌شده نشان می‌دهد که انتشار میکروب‌ها در فضاهای عمومی سریع‌تر انجام می‌شود، مخصوصاً میکروب‌های مربوط به بیمارستان‌ها و محیط‌های بهداشتی که در آن دستشویی‌ها اغلب برای کارکنان، بیماران و بازدیدکنندگان مشترک است؛ بنابراین احتمال انتشار ویروس‌ها افزایش می‌یابد.

دولت همچنان به ارائه هشدارهای صریح در مورد نحوه شستن و خشک‌کردن مؤثر دست‌ها ادامه می‌دهد. خشک‌کردن کارآمد دست برای محدود کردن شیوع ویروس حیاتی است، زیرا میکروب‌ها در رطوبت بهتر زنده می‌مانند. بنابراین اگر افراد دست‌های خود را به‌درستی خشک نکنند، هر چیزی که پس از شست‌وشو روی پوست باقی می‌ماند، به احتمال زیاد به سطوح دیگر سرایت می‌کند.

سیستم دستشویی اختصاصی رافائل به خدمات بهداشتی درمانی و نظافت دستشویی‌های بیمارستانی کمک می‌کند تا استانداردهای بهداشتی را به شکل مطلوبی رعایت کنند. این مجموعه ظرفیت بالایی دارد و شامل چهار حوله دستی و دو دستگاه پخش‌کننده دستمال توالت به همراه یک دستگاه پخش صابون است.

مناسب برای هدف

دیسپنسرهای خشک‌کن دست رافائل که برای بالابردن سطح بهداشت در حمام های شلوغ طراحی شده‌اند، بدون تماس خدمات خود را ارائه می‌دهند و دستگاه پخش دستمال توالت از فناوری بیوکلین برای جلوگیری از رشد یا گسترش باکتری‌ها استفاده می‌کند.

دیسپنسرها به راحتی تمیز می‌شوند و تمام حوله‌ها و رول‌ها برای بهداشت بیشتر کاملاً پوشیده شده‌اند. دستگاه‌های صابون رافائل با استفاده از صابون فومی که نسبت به صابون مایع به آب کمتری برای شست‌وشوی دست نیاز دارد، مشتریان خود را از نظر اقتصادی نیز تشویق به استفاده از آن می‌کند.

آن‌ها به تمیز نگه‌داشتن فضاها کمک می‌کنند و هر کارتریج صابون با یک نازل جدید برای به حداقل‌رساندن نگهداری باکتری ارائه می‌شود.

رافائل اولین توزیع‌کننده رول توالت اختصاصی دوقلو جامبو را با ظرفیت بالا در صنعت به ارمغان می‌آورد. این سیستم با نگه‌داشتن تا 800 متر رول و عدم نیاز به پُرکردن مکرر، مقرون به‌صرفه است. سیستم کاغذ بی‌نهایت به کاربران این امکان را می‌دهد که هر بار یک رول را دوباره پُرکنند و زباله‌ها را از بین ببرند و در حمام‌های پرکاربرد صرفه‌جویی نمایند.

حوله‌های رول هر کدام تا 250 ورق را در خود جای می‌دهند که حدود 500 برگ را خشک می‌کنند. تمام سیستم‌های خشک‌کن دست رافائل، حوله‌ها را یک‌بار پخش می‌کنند و این امر از استفادۀ بیش از حد کمک جلوگیری می‌کند و همچنین حوله‌ریز تا شده ظرفیت 1000 برگ دارد.
دیسپنسرها به شکلی طراحی شده‌اند که رول آزاد نداشته باشند تا به کاهش استفاده بیش از حد و به حداقل‌رساندن آشفتگی در دستشویی کمک کنند. این مجموعه برای چالش‌برانگیزترین سرویس‌های بهداشتی مناسب است. علاوه بر این، قفل‌شونده هستند و از سرقت و نامرتب بودن جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

به نقل از ماهنامه «ویکی کلین»

برچسب ها

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید