۱۴۰۳/۰۲/۰۷

پرداخت اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکن مهر

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: اعتبارات لازم برای جبران کسری زیر ساخت های واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تامین می شود.
پرداخت  اعتبار برای  تکمیل  واحدهای مسکن مهر

علیرضا جعفری  مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید  درگفتگو ی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساختهبا بیان اینکه  سیاست های در حوزه مسکن در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی تصویب می شود و ما باید به عنوان حوزه شهرهای جدید این سیاست ها را پیاده سازی کنیم  گفت: همین تعامل مثبت بین معاونت مسکن و معاونت در شهرهای جدید زمینه ساز ایجاد ظرفیت هایی در حوزه الگوی زیست شهرهای جدید دنبال می شود.

 مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید  بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت های در حوزه الگوی زیست در شهرهای جدید دنبال می شود و این موارد در حال سیاست گذاری و تدوین شیوه نامه ها و آیین نامه ها است .

معاون وزیرراه وشهرسازی تاکید کرد: آنچه که در حال حاضر مهم است باید بتوانیم در حوزه مدیریت اعتبارات با بودجه ها را براساس ظرفیت ها منابع در شهرهای جدید و متناسب با کسری ها و کمبودها تامین کنیم.

جعفری گفت: مجوزهای که در حوزه تهاتر و استفاده از اعتبارات دولت در حوزه معاونت مسکن این نوید را به ما میدهد که در حوزه تامین اعتبارات پروژه ها خدماتی روبنایی وزیربنایی و تاسیسات شهری  کسری و کمبودها جبران شده  و در صورت تامین اعتبارات اجرای پروژه ها را سرعت دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: مشکلاتی در زون 2 و3 فاز 11 مسکن مهر پردیس وجود داشته که در حال رفع این مشکل هستیم چراکه درحال حاضر این واحدها ساخته شده اما به دلیل تثبیت دیوارهای حائل تکمیل خیابان ها و دسترسی ها ورساندن به سطح صفر خیابان وجود ندارد بنابراین در این شرایط امکان لوله گذاری انشعاباتن و تاسیسات شهری وجود ندارد .

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار کرد: در این شرایط مامجبوریم یک زمانی برای تکمیل دیوارهای حائل برای بستر عرصه خیابان و معابر داشته باشیم و برای اجرای آن در حوزه تامین اعتبار در حال پیگیری هستیم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تاسیاست شهری و تاسیسات زیربنایی مورد نیاز واحدها کامل شود تا این واحدها در اختیار متقاضایان قرار داده شود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید