۱۴۰۳/۰۲/۳۱

تامین زمین یک میلیون و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن

دفتر آمار، اطلاعات و پایش وزارت راه و شهرسازی ، تامین زمین یک میلیون و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن را از اقدامات دولت در بخش مسکن از ابتدا دولت اعلام کرد.
تامین زمین یک میلیون و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش اخبار ساخته ها؛ دفتر آمار، اطلاعات و پایش وزارت راه و شهرسازی تامین زمین یک میلیون و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن، اجرای یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۵۰۷ واحد نهضت ملی در سراسر کشور، اخذ ۳۵۴ مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران را عمده اقدامات دولت سیزدهم در بخش مسکن از ابتدا دولت سیزدهم اعلام کرد.
براساس اعلام این مرکز در قالب طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۵۰۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب‌های مختلف در سراسر کشور در حال اجراست که از این تعداد ۱۵۱ هزار و ۴۱۷ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، ۲۱۰ هزار و ۱۵۵ واحد در قالب تامین مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح، ۱۳۷ هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی در قالب خودمالکی و تعداد ۳۲۴ هزار و ۵۹ واحد در قالب نوسازی مسکن روستایی است.

همچنین تعداد ۸۰۹ هزار و ۱۶۰ واحد زمین به صورت انفرادی و گروهی و در دست ساخت برای متقاضیان واجد شرایط به شکل انبوه سازی در حال اجراست.
این گزارش حاکی است که ۳۵۴ مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی "در خصوص نهضت تولید مسکن" برای ۲۲ هزار و ۴۶۷ هکتار اخذ شده است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید