۱۴۰۳/۰۲/۰۹

اشتغالزایی، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین می کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر ما وظیفه اشتغال‌زایی را به درستی انجام دهیم، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کرده‌ایم.
اشتغالزایی، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین می کند

به گزارش اخبار ساخته ها به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در نشست بررسی عملکرد اعطای تسهیلات تکلیفی اظهار داشت: رئیس‌جمهور چند مساله را به‌عنوان اهداف اصلی دولت در نظر دارند که یکی از آن‌ها ایجاد سالیانه یک میلیون فرصت شغلی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق گزارش مرکز آمار ایران، از بهار ۱۴۰۱ تا بهار ۱۴۰۲، نرخ بیکاری یک درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: از ایجاد اشتغال به‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی عدالت نام برد و گفت: اگر عدالت را هدف غایی ایجاد جمهوری اسلامی بدانیم، شاخصه اشتغال، آن را ارزیابی می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اشتغال، حیات‌بخش و عزت‌آفرین است، تاکید کرد: اشتغال، احساس غرور و شادابی برای جامعه به ارمغان می‌آورد و اگر ما وظیفه اشتغال‌زایی را به درستی انجام دهیم، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کرده‌ایم.

در نشست «بررسی عملکرد اعطای تسهیلات تکلیفی موضوع بند الف تبصره (۱۸) و بند بتبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲» علاوه بر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون و نمایندگانی از وزارت کشور، مدیران‌عامل و نمایندگان بانک مرکزی و بانک‌های عامل کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید