۱۴۰۳/۰۲/۰۹

17 مجموعه سلامت، تندرستی در مشکین شهر

با بهره‌برداری از مجموعه ساوالان لاهرود، تعداد مجموعه ‌های سلامت، تندرستی و آبدرمانی در شهرستان مشگین‌ شهر به ۱۷ مجموعه می ‌رسد.
17 مجموعه سلامت، تندرستی در مشکین شهر

به گزارش اخبار ساخته ها؛ ایمانعلی ایمانی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین ‌شهر گفت: مجتمع استخر آبگرم اقامتگاه بوم‌گردی ساوالان لاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۲ نفر شامل استخرهای vip ، استخر بزرگسالان و کودک، استخر گوگرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حمام ترک، سرسره آبی و سالن پذیرایی است.

ایمانی افزود: مسیر گردشگری شهر لاهرود به مناطق نمونه گردشگری شابیل، قوتورسویی و شیروان ‌دره منتهی می‌شود و نقش محوری در خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران دارد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین‌ شهر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه، تعداد مجموعه ‌های سلامت، تندرستی و آبدرمانی در شهرستان مشگین‌شهر به ۱۷ مجموعه می ‌رسد که ظرفیت ویژه‌ای در این حوزه محسوب می ‌شود.

شهر لاهرود در فاصله ۲۰ کیلومتری شرق شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد، از جاذبه‌ های گردشگری این شهر علاوه بر چشمه ‌های آبگرم قوتورسویی، شابیل و شیروان‌ دره، می ‌توان به مقبره امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع)، تفرجگاه داغلار باغی و غار تاریخی لاهرود اشاره کرد.

منبع خبر: مهر

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید