۱۴۰۳/۰۲/۱۵

موافقت با طرح سرمایه گذاری گردشگری اردبیل

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور 2 موافقت اصولی از ابتدای سال خبر داد.
موافقت با طرح سرمایه گذاری گردشگری اردبیل

به گزارش اخبار ساخته ها؛ نگار سریع ‌الاطلاق معاون سرمایه ‌گذاری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال دو موافقت اصولی برای متقاضیان طرح ‌های سرمایه ‌گذاری در حوزه گردشگری استان صادر شده است.

معاون سرمایه‌ گذاری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: دو طرحی که موافقت اصولی آنها از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل صادر شده است مربوط به یک مجتمع گردشگری در شهرستان نمین و یک واحد بومگردی در شهرستان مشگین ‌شهر است.

او تاکید کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌ بینی شده برای این طرح‌ ها بیش از ۷۰ میلیارد تومان است و انتظار می ‌رود که با اجرای آنها شاهد اشتغالزایی حداقل برای ۲۸ نفر باشیم.

سریع ‌الاطلاق ادامه داد: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل از طرح‌ های سرمایه ‌گذاری در حوزه وظایف این اداره کل حمایت می ‌کند و تلاش می‌ کنیم در کمترین زمان مجوزهای لازم را برای سرمایه‌ گذاران متقاضی صادر کنیم.

منبع خبر: خبرگزاری میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید