۱۴۰۳/۰۲/۳۰

صنعتی سازی ۳۴۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: در حال حاضر ۳۴۹۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش های نوین و صنعتی سازی در دست اجراست.
صنعتی سازی ۳۴۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدرضا فلاحتگرمدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه در راستای طرح نهضت ملی مسکن استان گیلان ۱۲۰ هزار نفر ثبت نامی داشتیم، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی موثر بودند که پس از پالایش، ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر را حائز شرایط تشخیص دادیم.

وی از اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای رشت، بندرانزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش خبر داد و تصریح کرد: نهضت ملی مسکن رشت با ۶۸۰۰ واحد دارای پیشرفت فیزیکی پنج تا ۵۵ درصد و نهضت ملی مسکن بندرانزلی با ۱۰۰۰ واحد دارای پیشرفت فیزیکی پنج تا ۶۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با اشاره به دستور استاندار در شورای مسکن استان مبنی بر استفاده از روش های نوین ساخت و ساز، تصریح کرد: در این راستا اقدام به تشکیل کمیته فنی شورای مسکن متشکل از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های گیلان کردیم و در حال حاضر ۳۴۹۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش های نوین و صنعتی سازی در دست اجراست.

فلاحتگر با بیان اینکه در صورت تامین زمین، اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در سایر شهرها را آغاز خواهیم کرد، گفت: در حال سیر مراحل اداری تخصیص بیش از ۱۰۰ هکتار زمین با مشارکت چهار دستگاه برای طرح نهضت ملی مسکن استان هستیم.

وی با اشاره به روند مناسب پروژه ۲۰۰ واحدی شهر رشت، از اتمام ۶۰ واحد تا پایان سال یا اوایل سال ۱۴۰۳ خبر داد و اضافه کرد: روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن استان مناسب بوده و در صورت تامین زمین و تخصیص تسهیلات و آورده اولیه شاهد تسریع در عملیات اجرایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایسنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید