۱۴۰۳/۰۵/۰۶
اختصاصی اخبار ساخته ها/

صدور حدود ۱۵۰ هزار جلد سند در روستاها و شهرهای کوچک بوشهر

مدیرکل بنیاد مسکن استان از صدور حدود ۱۵۰ هزار جلد سند روستایی در شهرهای کوچک و روستاهای استان بوشهر که فاقد سند بودند خبر داد.
صدور حدود ۱۵۰ هزار جلد سند در روستاها و شهرهای کوچک بوشهر

 علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر در گفت وگوی  اختصاصی پایگاه خبری اخبار ساخته ها  به ارایه بخشی از عملکرد آن بنیاد در صدور سند برای واحدهای فاقد سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و همچنین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی پرداخت.

 

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر گفت: در استان ۷۴ هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که تاکنون حدود ۶۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده است.

 

مقدم همچنین در خصوص ارایه سند از ابتدای اجرای طرح سند دارکردن واحدهای فاقد سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان توضیح داد: در مجموع ۱۴۹ هزار و ۸۵۱ جلد سند در روستاها و شهرهای کوچک که فاقد سند بودند صادر شد که از این میزان کل، ۷۵ هزار و ۸۵۲ سند در روستاها و ۷۳ هزار و ۹۹۹ جلد سند در شهرها صادر شده است.

 

وی برنامه امسال برای سند دار کردن را نیز اعلام کرد و توضیح داد: امسال ۲ هزار و ۳۶۸ پرونده به اداره ثبت برای سند روستایی ارسال شد که تاکنون یکهزار و ۲۰۶ واحد سندشهری توسط ثبت صادر شده است. در شهرها نیز یکهزار و ۸۰۲ پرونده صادر شده که ۵۲۲ فقره سند صادر شده است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید