۱۴۰۳/۰۴/۱۳

816 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فرآیند ساخت 816 هزار و 987 واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور و تحویل بیش از 312 هزار واحد به متقاضیان خبر داد.
816 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

به گزارش اخبار ساخته ها؛ غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملکرد آن بنیاد را در ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری نهضت ملی تشریح کرد.
 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی روستایی و شهری توسط آن بنیاد در سراسر کشور وارد فرایند ساخت شد، گفت: از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست.
 صالحی ادامه داد: از واحدهایی تکمیل و بهره برداری شده توسط بنیاد مسکن ۲۹۳ هزار و ۵۲۴ واحد روستایی و ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد شهری است.
 این مقام مسئول توضیح داد: از واحدهای در دست اجرا نیز ۲۵۲ هزار و ۱۵۳ واحد روستایی و مابقی شهری هستند.
 تامین ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توضیح تامین زمین توسط آن بنیاد به میزان یک میلیون قطعه در روستاها طی دو سال گذشته و امسال گفت: بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در دو سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به میزان یک میلیون قطعه زمین روستایی برای واگذاری به واجدان شرایط تامین کند که تاکنون ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید