۱۴۰۳/۰۲/۱۵

سرویس بهداشتی اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری مستمر جلسات کارگروه سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی استان خبر داد.
سرویس بهداشتی اردبیل

به گزارش ماخبار ساخته ها؛ حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه مجتمع‌های خدماتی اعم از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها از پیش نیازهای اساسی در توسعه زیرساخت گردشگری است به همین منظور با تشکیل جلسه کارگروه سرویس‌های بهداشتی استان وضعیت سرویس‌های استان بررسی و تصمیمات لازم برای روند بهسازی و سامان‌دهی آنها گرفته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جلسه مقرر شد ادارات شهرستان‌ها اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی را تا دو روز آینده احصا و به اداره کل اعلام کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

او تاکید کرد: همچنین طبق توافق‌های به دست آمده طی تفاهمنامه‌ای تعدادی از سرویس بهداشتی‌ها و نمازخانه‌های داخل شهری برای بهره‌برداری به شهرداری واگذار می‌شود.

محمدی ادیب ادامه داد: تعدادی از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها نیز به صورت نیمه کاره هستند و یا پروسه واگذاری آنها انجام نشده است که در این خصوص نیز مقرر شد با پیگیری اداره کل این واحدها در اسرع وقت تکمیل و با واگذاری به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید