۱۴۰۳/۰۲/۳۰

ساخت ۱۹۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر بهار همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ساخت طرح ۱۹۲واحدی نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر در شهر بهار خبر داد.
ساخت ۱۹۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر بهار همدان

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ اسدالهی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ساخت طرح ۱۹۲واحدی نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر در شهر بهار خبر داد.

به گفته اسدالهی زمین برای اجرای این طرح در شهر‌های صالح‌آباد و مهاجران نیز بیش از میزان مورد نیاز تأمین‌شده که مابقی آن برای نیاز سال‌های آینده تفکیک خواهند شد.

وی اظهار کرد: تا کنون ۳ هزار و ۱۷۹متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بهار ثبت‌نام کرده‌اند، که از این تعداد هزارو۳۶۹ متقاضی حائز شرایط شناخته شده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید براینکه از این تعداد ۱۲۴نفر افتتاح حساب داشته‌اند، بیان کرد: ۱۱۸متقاضی بیش از ۴۰میلیون تومان واریزی داشته‌اند.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن حدود ۳۵۰میلیون تومان است که در ۸ مرحله ۴۰ میلیون تومانی به حساب مسدود شده خود نزد بانک مسکن واریز می‌کنند و این مبلغ آورده متقاضیان علی‌الحساب است، یعنی احتمال افزایش آن در آینده وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید