۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تحویل ۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت

سرپرست فرمانداری رشت گفت:5 هزار واحد از سوی اداره راه و شهرسازی در قالب اجرای طرح نهضت ملی ساخته می‌شود که۶۰واحد از آن‌ در دهه فجر بهره‌برداری میشود.
تحویل ۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت

به گزارش اخبار ساخته ها؛ کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت ظهر امروز در جلسه  بررسی و رفع مشکلات مسکن مهر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم در کشور است، اظهار کرد: اجرای درست و دقیق این طرح منجر به خانه‌دار شدن بسیاری از زوج‌های جوان می‌شود، لذا یک از اهداف دولت هم توجه به همین امر است.

وی با اشاره به تحویل ۶۰ واحد مسکونی در غالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت و تا دهه فجر افزود: پنج  هزار واحد مسکونی از سوی اداره راه و شهرسازی رشت و در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ساخته می‌شود که ۶۰ واحد از آن‌ها در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر لزوم توجه به رفع ایرادات مسکن مهر رشت، گفت: باید تمامی ایرادات مسکن مهر شهر در هر حوزه‌ای برطرف شود و از سال گذشته نیز اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است به‌طوری که تاکنون چهار میلیارد تومان برای تقویت برق مسکن مهر هزینه شده است و پیگیری‌ها برای اضافه کردن یک سالن ورزشی به این منطقه ادامه دارد.

به گفته عاشوری، در شهرستان رشت، ۱۷ هزار واحد مسکن در قالب طرح مسکن مهر و در ۲ فاز ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید