۱۴۰۳/۰۲/۲۳

با یکتا پنجره آسیا بیشتر آشنا شوید

در سال 1388 یکتا پنجره آسیا تاسیس و با چندین دهه فعالیت در زمینه تهیه ، توزیع و نصب انواع شیشه هاي ســــاختمانی و ســــپس کارخانه خط تولید اتوماتیک خود را با هدف ارائه ی خدمات تأمین، توزیع و پشتیبانی محصولات درب و پنچره یو پی وی ســی راه اندازی شد.
با یکتا پنجره آسیا بیشتر آشنا شوید

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ توزیع سازمان یافته و ارائه مجموعه کاملی از خدمات در پشتیبانی سبب خوشنامی و همکاری طولانی مدت فعالین بازار با یکتا پنجره آسیا گردیده است. اعتماد مشتریان همواره از افتخارت یکتا پنجره آسیا بوده این شرکت در تلاش است تا دامنه تأمین خدمات و محصولات خود را روز به روز گسترش داده و با ارائه همزمان مجموعه کاملی از خدمات پشتیبانی بتواند پاسخگوی اعتماد مشتریان خود باشد .

هم‌اکنون، گروه یکتا پنجره آسیا به‌ عنوان تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی با بهره گیري از بهترین ماشین آلات روز کشور و با به کار گیري از افراد مجرب و متخصص در تولید و نصــب دقیق و اســــــــتاندارد سهم بزرگی از نیازهای حوزه درب و پنجره یو پی وی سی کشور را میان مصرف کنندگان ، شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و این جایگاه یکتا پنجره آسیا را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی در کشور تبدیل کرده است.

یکتا پنجره به پشتوانه تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه های بازاریابی ، طراحی ، تولید و نصب انواع در و پنجره در خدمت آرامش و امنیت مشتریان خود می باشد .

قیمت مناسب

بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت و شرایط پرداختی ویژه

بالاترین استانداردها

بهره وری از بهترین و باکیفیت ترین متریال و یراق آلات در ساخت انواع در و پنجره UPVS

تیم قدرتمند

تیم تولید و نصب متخصص و مجرب یکتا پنجره آسیا با تکیه بر آخرین دانش روز و مدرن ترین ماشین آلات کشور

طراحی های خلاقانه

طراحی و ساخت پنجره های UPVC با طرح و سفارش اختصاصی مشتریان در انواع اشکال هندسی.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید