۱۴۰۳/۰۱/۱۰

صدور 95 هزار جلد سند در روستاها و شهرهای سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: از زمان صدور سند تاکنون 95 هزار و 162 جلد سند روستایی و شهری کوچک صادر شده است.
صدور 95 هزار جلد سند در روستاها و شهرهای سیستان و بلوچستان

مصطفی بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها  درخصوص عملکرد آن بنیاد در استان برای صدور اسناد مالکیت روستایی، مقاوم‌سازی و دیگر طرح های در دست اجرا توضیحاتی ارایه کرد و گفت: نزدیک به 200  هزار واحد مسکونی در استان وجود دارد که تاکنون 122 هزار واحد آنها مقاوم‌سازی شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با تاکید براینکه تا سال 1410 تمامی واحدهای مسکونی غیرمقاوم استان مقاوم سازی خواهند شد، افزود: از ابتدای صدورسند برای واحدهای مسکونی روستایی و شهری کوچک 95 هزار و 162 جلد سند شهری و روستایی صادر شده است.

بیک مداح گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز در مجموع 2 هزار و 583 جلد سند در شهرهای کوچک و روستاها صادر شده است که یکهزار و 987 جلد آن در شهرها و 596 جلد سند در روستاها صادر شده است.

وی توضیح داد: 100 درصد روستاهای استان دارای طرح هادی هستند. طرح هادی استان نیز تاکنون در 710 روستان استان اجرا شده است.

به گفته وی، از امسال نیز بازنگری طرح‌های هادی در برنامه بیناد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است و بازنگری طرح هادی 140 روستا نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید