۱۴۰۳/۰۱/۰۹

افزایش قیمت در پروژه های نهضت ملی مسکن

در حالی که دولت همواره بر بحث ارزان سازی پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید می کنند، این پروژه ها برای چندمین بار طعم افزایش قیمت را چشیده است.
افزایش قیمت در پروژه های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرنگار اخبار ساخته ها، در حالی که دوباره بحث نرخ تمام شده اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مطرح شده ، در بسیاری از شهرها اجرای این پروژه کند و یا متوقف شده است چرا که با عدم حضور وزیر راه وشهرسازی و استعفای او در حال حاضر اجرای بسیاری از پروژه ها متوقف شده تا وزیر جدید در این بخش معرفی شود.

براساس این گزارش ،   دولت وعده ساخت ۴میلیون واحد مسکونی را در حالی مطرح کرد که  همکاری بانک ها و دستگاه ها برای ساخت این پروژه ها  را از اولویت های پیشرفت واحد های مسکونی می دانست اما متاسفانه در حال حاضر  شاهد آن هستیم که هیچ یک از بانک ها در این بخش همکاری لازم را ندارند.

روز گذشته هم  نرخ جدید پروژه های نهضت ملی مسکن اعلام شد که متاسفانه به حدود ۸ میلیون تومان  رسیده است این در حالی است که هنوز در بسیاری از شهرها اجرای این پروژه ها هنوز در مرحله  تامین زمین است و برخی دستگاه ها در این بخش همکاری لازم را نداشته اند.

پیش از این هم هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود  که نرخ تمام شده اجرای پروژه ها در طرح ویلایی سازی و یک طبقه سازی و به صورت تدریجی خواهد بود.

براساس این گزارش حال باید دید اجرای این طرح  در آینده به کدام مسیر ختم می شود و آیا وزیر جدید می تواند این طرح را به سمت ارزان سازی هدایت کند یا خیر؟

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید