۱۴۰۳/۰۱/۰۹

آشفته بازار مصالح ساختمانی در بازار

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: در چند ماه گذشته بازار مصالح ساختمانی از جمله فولاد و میلگرد با نوسان قیمتی زیادی روبرو شده است.
آشفته بازار مصالح ساختمانی در بازار

ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران درگفتگو ی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها با بیان اینکه قیمت تمام مصالح ساختمانی در کشور افزایش یافته است گفت: متاسفانه عدم نظارت در این بخش باعث شده که در چند ماه گذشته با افزایش قیمت انواع محصولات و لوازم ساختمانی روبرو باشیم و همین امر خود زمینه ساز رشد قیمت مسکن در آینده نزدیک می شود.

او با یادآوری این موضوع که قیمت پلاستوفوم در یک ماه گذشته رشد سه برابری داشته است افزود: قیمت پلاستوفوم با دلیل عدم نظارت وزارت صمت و همچنین سازمان نظارت و بازرسی با رشد قیمتی روبرو شده که همین امر خود می تواند در آینده بازار مسکن تاثیر بسیار زیادی بگذارد. 

او گفت: قیمت سیمان و قیمت انواع میلیگرد و فولاد در یکی دو ماه گذشته به دلیل ورود دلالان و سوداگران به این بازار با رشد قیمت چند برابری روبرو شده است که این امر خود باعث آشفته شدن بازار مصالح ساختمانی شده است.

براساس این گزارش در چند وقت اخیر بازار مصالح ساختمانی با رشد چشم گیر قیمتی بسیار زیادی روبرو شده که این امر خود در آینده بازار مسکن و ایجاد نوسان در این بازار اثر گذار خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید