۱۴۰۳/۰۲/۱۰

حاشیه های استعفای رئیس نظام مهندسی استان تهران

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: استعفای رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران مورد قبول اعضای هئیت مدیره مورد قبول قرار نگرفت.
حاشیه های استعفای رئیس نظام مهندسی استان تهران

خلیل محبت خواه مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران  در در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها با بیان اینکه  استعفای رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پذیرفته نشده است گفت: اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران استعفای کرمی را قبول نکرده اند و در حال حاضر او در این بخش مشغول است.

او ادامه داد: در حال حاضر وضعیت نظام مهندسی در حوزه ساخت و نظارت بر پروژه های واحدهای مسکونی مناسب است و مشکلی از لحاظ فعالیت در این بخش وجود ندارد. 

محبت خواه بیان کرد: بخش مسکن یکی از مهم ترین حوزه های اقتصادی در کشور به شمار می رود که باید در این حوزه نظارت ها افزایش یابد تاشاهد کاهش کیفیت در روند اجرای پروژه ها نباشیم.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف در حوزه نظام مهندسی همکاری با شهرداری ها در حوزه کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی است که باید در این زمینه تمامی دستگاه ها اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید