۱۴۰۳/۰۲/۱۵

شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس

معرفی مجتمع تجاری، اداری، تفریحی و فرهنگی مگاپارس
شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس

به گزارش  اخبار ساخته ها،مجتمع چندمنظوره مگاپارس با طراحی معماری منحصر بفرد ، اولین گرین مال ایران با حدود یک هکتار بام سبز، بزرگترین و مدرن‌ترین پروژه در قلب تهران است. این پروژه چندمنظوره در دست ساخت با زیربنای ۲۱۵۲۰۴ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۶۳۴۱ مترمربع در ۲۴ طبقه (۵ طبقه زیرزمین، همکف و ۱۸طبقه روی همکف) از تکنولوژی و مصالح روز جهان بهره می‌گیرد که شامل ۳۳۸ واحد تجاری با زیربنای مفید ۴۴۲۶۲ مترمربع، مجموعه های ورزشی و فرهنگی با زیربنای مفید ۱۰۳۸۵مترمربع و ۱۵ واحد اداری با زیربنای مفید ۱۳۴۵۶ مترمربع و ۹ واحد رستوران، کافی شاپ و فود کورت با زیربنای مفید ۶۲۹۴ مترمربع است.

از ویژگی های خاص مجتمع تجاری - اداری مگا پارس اخذ گواهینامه های کنترل کیفی در تمام مراحل طراحی و ساخت از شرکت بازرسی فنی TUV NORD و بهره گیری از آخرین متدها و تکنولوژی های نوین ساخت می باشد.
از ویژگی های معماری  می توان به فرم خاص معماری، اتصال بام بنا به تراز خیابان و تبدیل آن به پارکی واقعی و قابل تردد، در كنار نمای گسترده شيشه ای که اين بنا را به يک نماد تبديل می کند،  اشاره نمود. نمای شيشه ای ساختمان، که عاملی برای کاهش مصرف انرژی در آن است، آیینه ای است که جلوه سبز بام را دو چندان می کند.
معماری ویژه و منحصر به فرد اين ساختمان خود به تنهايی، برانگیزاننده حس كنجكاوی همگان است و نگاه كاملا متفاوت سازندگان پروژه نسبت به طراحی های متداول  مراكز تجاری- اداری در كشور، انگيزه ای برای مردم است تا با اين مقصد جدید گردشگری آشنا شوند. طراحي مدرن و همگام با پيشرفته ترين مراكز تجاري اداري روز دنيا در این پروژه، نه تنها تمامي جذابيت هاي لازم براي يک سرمايه گذاري مطمئن و پربازده را بوجود آورده است، بلكه از حيث عمران و آباداني شهر و تامين منافع عمومي و ملي نيز واجد اهميت مي باشد.

امکانات پروژه

•        بزرگترین روف گاردن خاورمیانه با تخصیص یک هکتار فضای سبز
•        آبشار مصنوعی با ارتفاع ۱۸ متر در ضلع غربی
•        بلندترین دیوار سبز جهان با پوشش گیاهی طبیعی در ضلع شرقی
•        مجموعه ای ازفودکورت و رستوران های مدرن
•        5 کافی شاپ و یک کافی شاپ معلق و قابل دسترسی با دو دستگاه آسانسور پانوراما
•        اولین پردیس سینما و سالن تاتر در محدوده شرق تهران
•        بزرگترین سالن همایش و کنسرت در تهران
•        سالنهاي ورزشي بولينگ ، بيليارد و پاتيناژ
•        شهر بازی
•        ۲۸۰۰ باب پارکینگ

مالک و سرمایه گذار

ساخت مجتمع تجاری-اداری مگاپارس در قالب یک مشارکت استراتژیک مابین شرکت های ساختمانی معلم و بین المللی توسعه ساختمان که از بزرگترین شرکت های ساختمانی کشور هستند، در جریان است. شرکت پدیدآوران اطلس پارس ، کارگزاری فروش و مدیریت راه اندازی و  بهره برداری این مجتمع را بر عهده دارد .
می توانید جهت اطلاع از شرایط پیش فروش واحدها با شماره ۲۱۷۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید