۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تحویل واحدهای مسکونی فاز اول شهرک شهید سلیمانی اراک

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی از آغاز تحویل واحدهای مسکونی فاز اول شهرک شهید سلیمانی اراک خبر داد.
تحویل واحدهای مسکونی فاز اول شهرک شهید سلیمانی اراک

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدرضا رضایی مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پروژه احداث ۱۳۴۲ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی تعریف شده است که در سه فاز اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول و دوم ۶۴۰ واحد و فاز سوم ۷۰۲ واحد ساخته شده و به متقاضیان تحویل خواهد شد، افزود: فاز اول در کمتر از ۳۰ ماه پس از عقد قرارداد با متقاضیان، تکمیل شده و از پایان شهریورماه در حال تحویل به متقاضیان است.

به گفته وی، تمامی اقدامات در بخش آماده‌سازی پروژه، زیرساخت‌های لازم از جمله خیابان‌بندی و جدول‌گذاری انجام و این شهرک به شبکه آب و فاضلاب متصل شده و زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای اسکان خانواده‌های متقاضی در این فاز فراهم شده و آنها تا پایان مهرماه در آن ساکن خواهند شد.

رضایی با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم افزود: فاز دوم، پیشرفت بالای ۶۰ درصدی داشته و تلاش می کنیم که نهایتا تا ابتدای سال ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل شود. فاز سوم نیز پیشرفت ۲۰ درصدی دارد و امید است که در کمترین زمان تحویل متقاضیان شود.

رضایی بر آمادگی این شرکت برای اجرای دیگر پروژه‌های مسکونی در استان تاکید کرد و گفت: در حوزه عملکرد شرکت جهاد خانه‌سازی، استان مرکزی جزو سه استان برتر کشور است و تحویل پروژه‌ها در کمتر از زمان منعقد شده قراردادها از افتخارات این شرکت است. پروژه‌های اجرایی توسط این شرکت از نظر قیمت تمام شده، شامل کمترین مبلغ بوده و همین موضوع رضایتمندی متقاضیان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید