۱۴۰۳/۰۶/۱۸

تاثیرات مثبت کار تیمی در ارتقاء شغلی

کار تیمی صرف نظر از همکاری اشخاص در محیط کار برای به سر انجام‌ رساندن امور، در کنار هم ایجاد محیطی لذت‌ بخش برای خودتان و دیگران خواهد کرد.

به گزارش اخبار ساخته ها؛ سال ‌ها پیش مدیران، دریافتند که همیشه چند ذهن، بهتر از یک ذهن، آنها را در رسیدن به اهداف کاری یاری خواهد کرد. از این ‌رو شروع به ایجاد گروه‌ های مختلف در پیشه‌ های خود کردند تا همکاران بتوانند ایده ‌های خود را در مورد سوژه‌ های گروه به ‌اشتراک بگذارند. از سوی دیگر تیم‌ ها را تشکیل دادند، برای مقابله با هدف یا پروژه ‌ای خاص و معمولا کوتاه ‌مدت تا بتوانند از تخصص جمعی افراد مختلف بهره ببرند. به‌ همین‌خاطر داشتن توانایی انجام «کار تیمی» و «کار گروهی» از نیازهای اساسی در محیط کار به حساب می ‌آید.

وقتی افراد در قالب یک تیم با یکدیگر همکاری کنند خلاقیت افزایش پیدا می‌کند. ایده‌های خارق ‌العاده‌ای که نتیجه کار تیمی هستند، مانع از ایجاد دیدگاه‌ هایی قدیمی می ‌شوند که نتیجه کار انفرادی به ‌حساب می‌ آیند. ترکیب دیدگاه ‌های منحصر به ‌فرد هر یک از اعضای تیم، راه‌ حل ‌های موثرتری را پدید می ‌آورند.

همکاری در یک پروژه باعث ایجاد اشتیاق برای یادگیری می‌ شود که کارهای انفرادی معمولا فاقد آن هستند. توانایی به ‌اشتراک ‌گذاشتن یافته ‌ها با دیگر اعضای تیم، باعث افزایش هیجان شده و دانش فردی و مهارت کار تیمی در سازمان را تقویت می‌کند.

منبع خبر: سایت کاربوم /

منبع فیلم کانل تلگرام How it's made

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید