۱۴۰۳/۰۲/۲۹

بهره برداری 2 طرح راهداری با 370 میلیارد ریال اعتبار در جنوب کرمان

۲ پروژه راهداری شامل پل ۹ دهانه باغبابوئیه و ۲۳ کیلومتر تعریض و بهسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی روز شنبه در جنوب کرمان به بهره برداری رسید.
بهره برداری 2 طرح راهداری با 370 میلیارد ریال اعتبار در جنوب کرمان

 به گزارش اخبار ساخته ها؛  مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در حاشیه این مراسم گفت: برای این ٢ پروژه مهم که در یک محور انجام شده، بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 مجتبی محمودی از رفع نقاط پر تصادف در این محور خبر داد و افزود: طول کل محور جیرفت- بلوک- فاریاب ۵۵ کیلومتر است که با بهره برداری از این ۲۳ کیلومتر که زیر بار ترافیکی قرار گرفت ٣٢ کیلومتر دیگر باقی می‌ماند.

 وی اضافه کرد: مابقی پروژه در ٢ قطعه برای تعریض به مناقصه گذاشته شده است که در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن هزینه خواهد شد.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان با بیان اینکه ۸۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است ادامه داد: در ۷۴ نقطه حادثه خیز اصلاح اساسی انجام و ۱۵ نقطه ایمن سازی و برای سفرهای نوروزی آماده شده است.

مراسم نمادین افتتاح این ۲ پروژه راهداری به صورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همزمان با ۱۰ استان کشور در جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایرنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید