۱۴۰۳/۰۲/۱۰

اعطای زمین در حریم شهرهای استان سمنان برای ساخت خانه ویلایی

معاون عمرانی استاندار سمنان از اعطای زمین الحاقی به روستاهای همجوار شهرهای استان برای ساخت مسکن ملی به صورت ویلایی خبر داد.
اعطای زمین در حریم شهرهای استان سمنان برای ساخت خانه ویلایی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان، درباره آخرین وضعیت اعطای زمین نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: از آنجا که در طرح واگذاری زمین‌های موسوم به ۹۹ ساله و رایگان در شهرهای بزرگ مشکلاتی وجود داشت، دولت تصمیم گرفت اراضی به روستاهای داخل حریم شهرهای بزرگ الحاق شود.

وی توضیح داد: بعد از الحاق زمین به این روستاها، مقرر شد قطعات ۲۰۰ متری در قالب مسکن ۹۹ ساله به ساکنان همان روستا و شهر همجوار داده شود تا به صورت ویلایی خانه بسازند.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: امروز در شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان حدود ۴۵ هکتار زمین به روستاهای داخل حریم الحاق شد که با اولویت روستاییان و سپس اهالی شهرها واجد شرایط واگذار خواهد شد تا خانه‌های ویلایی بسازند.

حمیدی با بیان اینکه با این اقدام بخشی از مشکلات تأمین زمین نیز در طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان حل می‌شود، افزود: در زمینه ساخت نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی نیز با الحاق این زمین‌ها شاهد هستیم که تحولات خوبی در استان رخ خواهد داد.

وی افزود: الحاق اراضی به روستاهای حریم دیگر شهرهای استان سمنان نیز مورد بررسی در شورای مسکن استان قرار می‌گیرد و متعاقباً نتیجه آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: مهر

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید