۱۴۰۳/۰۲/۳۰

آشنایی با نشریه معماری و شهرسازی ایران

این نشریه بنابر آیین نامه نشریات علمی مصوب 1398/02/02 به شماره 11/25685 وزارت علوم تحقیقات و فناوری با عنوان"نشریه علمی" شناخته می شود.
آشنایی با نشریه معماری و شهرسازی ایران

به گزارش اخبار ساخته ها؛ دو فصلنامه معماری و شهرسازی ایران نشریه علمی انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران است که در راستای مستند سازی و تقویت پژوهش های مرتبط با حوزه های معماری، معماری منظر، برنامه ریزی شهری، طراحی شهری، مرمت بافت و ابنیه، طراحی صنعتی و حوزه‌های وابسته، در پائیز 1389 با مجوز شماره 3/211003 مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی، "علمی-پژوهشی" شناخته شده و اولین شماره آن منتشر شد. این نشریه بنابر آیین نامه نشریات علمی مصوب 1398/02/02 به شماره 11/25685 وزارت علوم تحقیقات و فناوری با عنوان"نشریه علمی" شناخته می شود.

 مقالات ارسالی برای این نشریه به ‌صورت دوسویه ناشناس داوری می‌شوند و پس از داوری و موافقت هیئت تحریریه به چاپ خواهند رسید.

مقالات فارسی ارسالی برای نشریۀ علمی معماری و شهرسازی ایران در مرحلۀ ارزیابی اولیه با استفاده از سامانۀ همیاب مشابهت‌یابی خواهند شد و در صورت پذیرش مقاله در داوری، چکیده مبسوط انگلیسی مقالات نیز با نرم‌افزار iThenticate مشابهت‌یابی خواهد شد.

برای تسهیل استفادۀ دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان و ارتباط گسترده‌تر با جهان و متخصصان بین‌المللی، نشریه علمی معماری و شهرسازی ایران امکان دسترسی آزاد و رایگان به تمامی مقالات را در سایت اینترنتی مجله فراهم کرده است.

این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می‌باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید