۱۴۰۳/۰۲/۰۹

پیشرفت چشمگیر پروژه های مسکن ملی / اعتبار این بانک ها کاهش پیدا می کند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ های نهضت ملی مسکن همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت به ۳۰ درصد رسید که حائز اهمیت است.
پیشرفت چشمگیر پروژه های مسکن ملی / اعتبار این بانک ها کاهش پیدا می کند

به گزارش اخبار ساخته ها؛ پروژه مسکن ملی در ایران یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن است که با هدف ارائه مسکن مناسب و با کیفیت به اقشار مختلف جامعه ایرانی آغاز شده است. این پروژه تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی اجرا می‌شود و با همکاری بخش خصوصی و دولتی، به منظور تامین مسکن برای خانواده‌های با درآمد پایین و متوسط، اقدام به ساخت و اجاره مسکنمی‌کند. این پروژه با توجه به نیازهای روزافزون جامعه، به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن در ایران شناخته شده است.

 

در حالی که همواره دولت بر افزایش همکاری دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در راستای تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید می‌کند اما همچنان شاهد همکاری کم رنگ آنها در این حوزه هستیم.

طبق گفته هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیش از ۶۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن با همکاری انبوه سازان مسکن در کشور در حال ساخت است که‌ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به ۳۰ درصد رسیده است.

 

او گفت: تا به امروز آورده متقاضیان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۲۰۰ همت بوده اما میزان آورده بانک ‌ها و پرداخت تسهیلات ۱۰۰ همت بوده است.

منبع/ تیترکوتاه

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید