۱۴۰۳/۰۲/۰۶

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی جان تازه ای می گیرد

مدیرکل دفتر بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی افزایش يافته و متقاضیان می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی جان تازه ای می گیرد

مجید جودی مدیرکل دفتر بازسازی مسکن روستایی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها  با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در مقایسه با  ماه های گذشته روند رو به رشد و خوبی داشته است گفت: همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  خوب بوده و در حال حاضر تمامی بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی می کنند.

او ادامه داد:  ۴۷ هزار متقاضی در حال حاضر این تسهیلات را دریافت کرده و سایر متقاضیان هم با تکمیل پرونده خود می توانند به بانک ها مراجعه کرده و تسهیلات خود را دریافت کنند.

جودی اظهار کرد: امیدوار هستیم روند پرداخت این تسهیلات همچنان خوب باشد و بتوانیم به متقاضیان بیشتری این تسهیلات را پرداخت کنیم.

براساس این گزارش پیش از این یکی از اصلی ترین معضلات در حوزه روستایی عدم پرداخت تسهیلات مسکن روستایی بود که خوشبختانه این روند رو به رشد شده و بسیاری ار روستاییان می‌ توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید