۱۴۰۳/۰۲/۱۷

نمای آلومینیومی شیشه ای

در زمان های گذشته، نماها با ترتیبات پنجره ها و محورها مشخص می‌شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ در زمان‌های گذشته، نماها با ترتیبات پنجره‌ها و محورها مشخص می‌شدند. آنها اغلب نقش برجسته های سطحی را با عناصر معماری مربوط به دوره یا سبک مربوطه نشان می دادند. ساختار نما نیز نقشه زمین را تعیین می کرد. هرچه تعداد محورهای پنجره در یک اتاق بیشتر باشد، عملکرد کاربر مهمتر است.

 چندی پیش ساختمان‌های اداری ساختار واضحی داشتند و تعداد محورها از قبل تعیین شده بود - به عنوان مثال. چه تعداد برای یک مدیر یا مشاور عالی رتبه و چه تعداد برای یک کارمند دولتی صرف.

با معرفی نوارهای پنجره، این سلسله مراتب کنار گذاشته شد. امروزه این امکان وجود دارد که نمای بیرونی کامل شفاف باشد و همین شفافیت نشان دهنده یک شخصیت مدرن است. در همان زمان، نیازهای فردی تشدید می شود و باید با میل به راحتی سازگار شود.

 به همین دلیل ما مدتی است که با نماهای پویا کار می کنیم که می توانند به صورت جداگانه با شرایط و نیازهای متغیر سازگار شوند. البته در صورتی که کاربران در اتاق های پشت سر حضور نداشته باشند، می توان آنها را با بهینه سازی برنامه ها نیز کنترل کرد. بنابراین می‌توان این نماهای شفاف جدید را دید و در عین حال فضایی دنج را در اتاق‌ها حفظ کرد.

 این نماها به طور مداوم تغییر می کنند. هر روز، هر ساعت یک "چهره" جدید را نشان می دهد - نما در حال تبدیل شدن به یک مجسمه پویا است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید