۱۴۰۳/۰۲/۱۵

صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری در صنعت آسانسور

رئیس اتحادیه کشوری آسانسور گفت: ۳۰ شرکت دانش بنیان در صنعت آسانسور فعال است که با حضور این صنعتگران ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی شده است.
صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری در صنعت آسانسور
به گزارش اخبار ساخته ها از اتاق تعاون ایران؛ آقای عباس ابریشمی درباره برگزاری دوازدهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه توسط اتاق تعاون ایران، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا دستاورد‌های صنعتی را که در یکسال به دست آورده‌ایم را به مرحله نمایش بگذاریم.
 
وی گفت: این نمایشگاه به معرفی محصولات تولیدی و رونق بازار عرضه آن‌ها کمک می‌کند.
 
رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته با بیان اینکه نخستین نمایشگاه آسانسور را در سال ۱۳۹۰ برگزاریم کردیم افزود: سالانه این نمایشگاه با حضور صنعتگران و نمایش تولیدات برگزار شده است و امسال شاهد برگزاری دوازدهمین دوره از نمایشگاه هستیم، ضمن اینکه در هر سال به متراژ نمایشگاه آسانسور اضافه شده است.
 
وی افزود: بهتر است نمایشگاه به شکلی برگزار شود که در آن به موضوع صادرات و عرضه تولیدات برای رقابت در بازار جهانی فکر کنیم.
 
ابریشمی با تاکید بر اینکه صنعتگران آسانسور دستاورد‌های خوبی دارند گفت: ۳۰ شرکت دانش بنیان در این صنعت فعال شده است که با توانمندی و با استفاده از نوآوری و فناوری‌ها ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: تولیدات خوبی در این صنعت داریم به گونه‌ای که در بسیاری از قطعات آسانسور به سمت خودکفایی رفته ایم و واردات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید