۱۴۰۳/۰۶/۱۸

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی آغاز به کار کرد

13 نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی،بالابرها،نقاله ها وقطعات از امروز ۱۸تا ۲۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی آغاز به کار کرد

به گزارش اخبار ساخته ها؛ سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات در فضایی بالغ بر ۲۶ هزار متر مربع توسط اتاق تعاون ایران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و با شرکت بیش از ۱۳۵ شرکت داخلی و خارجی از جمله آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین و... آغاز شد.

حضور هیات‌های تجاری از کشور ترکیه، الجزایر، عراق، افغانستان، پاکستان، اقلیم کردستان و عمان و برگزاری نشست‌های B۲B بین این هیات‌ها و مشارکت‌کنندگان نمایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های این نمایشگاه است.

شرکت‌های حاضر در این رخداد نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر و نقاله، جرثقیل و بالابرهای زنجیری، جک، لیفتراک و سایر لیفت‌ها، پیاده روی متحرک، هوشمندسازی و فناوری‌های نوین در صنایع وابسته به بالابرها و نقاله‌ها و سایر گروه‌های مرتبط در معرض نمایش خواهند گذاشت.

شرکت‌های داخلی و خارجی فعال و شرکت‌های تولیدکننده آسانسور و تجهیزات وابسته، به همراه شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌ای، فرصت دارند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با بازدیدکنندگان و خریداران بین‌المللی در ارتباط باشند.

علاوه بر شرکت‌های صنعتی، نمایندگان دولتی و نهادهای مربوط به صنعت آسانسور نیز در این نمایشگاه حضور دارند و به منظور حمایت از توسعه صنعت آسانسور و حل مشکلات مرتبط با آن، با شرکت‌ها و خریداران در ارتباط هستند. نمایشگاه بین‌المللی آسانسور در ایران، به عنوان یک رویداد بزرگ صنعتی، فرصتی عالی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و تحولات در زمینه آسانسور و تجهیزات وابسته آن، برقراری تعامل با افراد و شرکت‌های مرتبط با این صنعت و برقراری تعاملات تجاری بازار جهانی است.

 سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

زمان بازدید از این نمایشگاه ۸ صبح تا ۳ عصر 18 تا 21 تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند از آخرین فنّاوری‌های این صنعت بازدید کنند.

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید