۱۴۰۳/۰۲/۰۷

شروع آسفالت‌ریزی منطقه نمونه گردشگری فندقلو

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از شروع آسفالت‌ریزی مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری جنگل فندقلو خبر داد.
شروع آسفالت‌ریزی منطقه نمونه گردشگری فندقلو

به‌گزارش اخبار ساخته ها؛، فردین عینی سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: آسفالت‌ریزی مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو در شهرستان نمین به منظور تسهیل حضور گردشگران در این منطقه آغاز شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این پروژه به عرض پنج و نیم متر و به طول یک کیلومتر در حال آسفالت‌ریزی است که پیش از این، عملیات خاک‌برداری و زیرسازی آن نیز انجام شده است.

او تاکید کرد: تکمیل مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو، یکی از نیازهای اساسی در راستای توسعه گردشگری منطقه بود که با بهره‌برداری از این مسیر در روزهای آینده، این منطقه برای فصل‌های بعدی گردشگری آماده می‌شود.

عینی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری استان به لحاظ نزدیکی به مرکز استان و جاذبه‌های منحصر به فرد آن، «منطقه نمونه گردشگری فندقلو» است، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 منبع خبر: خبرگزاری میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید