۱۴۰۳/۰۵/۰۶

شرایط دریافت زمین رایگان برای تهرانی‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی تهران، خانواده های تهرانی دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال می توانند تا پایان سال ۱۴۰۲ برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کنند.
شرایط دریافت زمین رایگان برای تهرانی‌ها

به گزارش اخبار ساخته ها؛ به گفته حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، خانواده‌های دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال و بیشتر در تهران می‌توانند زمین رایگان دریافت کنند.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، یک قطعه زمین رایگان در قالی به منظور حمایت از خانواده و تحقق اهداف جوانان به این خانواده ها اختصاص می دهد.

همچنین ۲۵۰۰ خانوار تهرانی نیز تاکنون مراحل طرح رحمت وزارت راه و شهرسازی را تکمیل و زمین رایگان دریافت کرده اند. جنتی در ادامه افزود: واگذاری زمین در استان تهران با رعایت ضوابط و شفافیت ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانان بین والدین صورت می گیرد.

جنتی در خاتمه با یادآوری اینکه خانوارهای تهرانی دارای ۴ فرزند و بیشتر مشمول قانون تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دریافت زمین رایگان دارند، آنها را به ثبت نام در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تشویق کرد. توسعه در Saman.mrud.ir جهت استفاده از این فرصت.

انتهای پیام/

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید