۱۴۰۳/۰۲/۱۴

سرویس بهداشتی گیلان

مدیرکل گردشگری استان گیلان از تشدید نظارت بر سرویس‌ بهداشتی بین‌راهی به‌منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران خبر داد.
سرویس بهداشتی گیلان

به‌گزارش اخبار ساخته ها؛ ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان  بیان کرد: نظارت بر تاسیسات گردشگری بین‌راهی استان گیلان تشدید شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، در قالب گشت مشترک با حضور اعضای ستاد سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی و ناظر و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرآورده‌های نفت استان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت.

جهانی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها نکات بهداشتی و شئونات اسلامی و اخلاقی از سوی واحدهای ارائه دهنده مورد بررسی قرار گرفت و  برای رفع نواقص تذکرات شفاهی داده شد.

او در ادامه با توجه به تاکید مقام عالی وزارت و مقام عالی دولت در استان که در هیات دولت مطرح و مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بایستی کیفیت سرویس‌های بهداشتی با جدیت و نظارت هرچه بیشتر ارتقا یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد، افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در راستای وظایف خدماتی خود، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، نظارت بر سرویس‌های بهداشتی را افزایش داده و تمامی ادارات و ارگان‌ها را مکلف به همکاری و همراهی دانست.

او تصریح کرد: چنانچه در این بازدیدها پس از تذکر و اخطار، اثری در بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه انجام نشود، کمیته نظارت مجاز خواهد بود نسبت به تعطیلی آن واحد صنفی طبق ضوابط اقدام کند. 

جهانی اظهار کرد: این کمیته در راستای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران فعالیت می‌کند. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان همچنین بیان کرد: همکاری استانداری گیلان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی و شرکت فرآورده‌های نفت استان، برای بازدید و نظارت بر سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌های پذیرایی درون شهری و برون شهری تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

او گفت: از آن دسته از مراکزی که سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مطلوب نداشتند مجددا بازدید خواهد شد تا هرچه سریعتر نسبت به سامان‌دهی و بهسازی وضع خود اقدام کنند. 

منبع خبر: خبرگزاری میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید