۱۴۰۳/۰۲/۰۹

ساخت واحدهای شهری توسط بنیاد مسکن به 203 هزار واحد رسید

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن, ساخت واحدهای مسکونی شهری توسط بنیاد را با احتساب نهضت ملی مسکن و واحدهای اقشار کم درآمد 203 هزار واحد عنوان کرد.
ساخت واحدهای شهری توسط بنیاد مسکن به 203 هزار واحد رسید

به گزارش اخبار ساخته ها؛ حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: اجرای واحدهای موثر نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسوولیت بنیاد به ۱۸۷ هزار واحد رسیده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌داد: ۱۶ هزار واحد مسکن اقشار کم درآمد نیز که جزو برنامه های بنیاد مسکن در شهرهاست نیز هم زمان در حال اجراست که در مجموع با احتساب این واحدها و نهضت ملی مسکن، واحدهای شهری در حال اجرا توسط این بنیاد به ۲۰۳ هزار واحد رسیده است.

سهرابی توضیح‌داد: تاکنون زمین موثر برای احداث ۲۳۵ هزار واحد مسکونی شهری برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

وی درباره واگذاری زمین به متقاضیان، گفت: تاکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به قائم مقامی وزارت راه و شهرسازی ۱۰۹ هزار قطعه زمین شهری را در شهرهای تحت مسوولیت بنیاد به متقاضیان در قالب تک نفره و گروهی به متقاضیان واگذار کرده است تا در آن اراضی مسکن احداث شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید