۱۴۰۳/۰۵/۰۶
اخبار ساخته ها گزارش می دهد؛

تکمیل 8 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت 30 هزار واحد مسکن مهر پردیس باقیمانده مانده و ۸ هزار واحد دیگر افتتاح می شود.
تکمیل 8 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

 ابراهیم نظری‌نیا رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها در خصوص مسکن مهر پردیس و میزان واحدهایی که در برنامه است تا سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان شود، گفت: در حدود 30 هزار واحد مسکن مهر پردیس باقیمانده که در برنامه است تا قبل از اتمام سال 8 هزار واحد از واحدهایی که در مراحل نهایی است تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید پردیس با یادآوی اینکه کل مسکن مهر پردیس که از سال 1390 احداث آنها آغاز شد 84 هزار و 172 واحد است، افزود: از این تعداد تاکنون حدود 64 هزار واحد افتتاح شده است که از این میزان افتتاح شده تاکنون 54 هزار و 371 واحد تحویل متقاضیان شده است. حدود 30 هزار واحد باقیمانده است که تحویل نشده است.

نظری‌نیا توضیح داد: حددود 6 هزار مسکن مهر  در پردیس داریم که با وجود اینکه در حال پرداخت اقساط هستند اما واحدهایشان تحویل نشده است. اینها افرادی هستند که به آنها اعلام شده است که واحدهای خود را فروش اقساطی کنند و خانه های آنها در آستانه  تحویل است. برنامه ریزی شده است تا 6 هزار واحد مسکن مهرهایی که به این نحو در مرحله پیشرفت فیزیکی 99 درصد هستند تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی با اعلام اینکه طبق برنامه‌ریزی ها تا پایان سال فروش اقساطی و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس یکسان و برابر خواهد شد از متقاضیان خواست تا واحدهای خود را هرچه سریعتر فروش اقساطی کنند تا سود دوران مشارکت و طول دوران مشارکت کمتر و کوتاهتر شود.

انتهای پیام 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید