۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تولید چسب کاشت میلگرد برای مقاوم‌سازی سازه‌ها در یک شرکت دانش‌بنیان

شرکت دانش‌بنیان صنایع شیمی ساختمان آبادگران نوعی چسب کاشت میلگرد را به منظور مقاوم‌سازی سازه‌ها تولید و روانه بازار کرد.
تولید چسب کاشت میلگرد برای مقاوم‌سازی سازه‌ها در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش اخبار ساخته ها از پارک علم و فناوری البرز، عنایت‌اله محرابی جانشین مدیرعامل شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران با اعلام این خبر گفت: متخصصان و فناوران شرکت آبادگران که تولیدکننده حدود ۱۵۰ محصول در حوزه صنعت ساختمان هستند، موفق شدند با دانش بومی چسب کاشت میلگردی با کیفیتی برابر با نمونه‌های اروپایی را تولید و روانه بازار کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مقاوم‌سازی سازه‌ها در پروژه‌های مختلف عمرانی از میلگردها، بولت‌ها، اتصالات ناودانی و همچنین انواع پیچ‌ها استفاده می‌شود، تصریح کرد: چسب کاشت میلگرد را که چسبی از خانواده چسب‌های اپوکسی است، می‌توان برای کاشت میلگردها یا انواع بولت‌ها در فرایندهای مختلف بتن‌ریزی و مقاوم‌سازی استفاده کرد و با تولید آن کشورمان می‌تواند از واردات این محصول بی‌نیاز شود و مانع خروج ارز از کشور شود.

جانشین مدیرعامل شرکت آبادگران از فعالیت ۱۳۰ نیروی فناور در مجموعه آبادگران خبر داد و اعلام کرد: محصول جدید (چسب کاشت میلگرد) مورد تائید سازمان‌های تخصصی مختلف قرارگرفته است و ابزار پنوماتیکی برای اعمال این محصول در پروژه‌ها توسط شرکت آبادگران طراحی شده که اختراع آن نیز با ویژگی خاص خود در اداره مالکیت صنعتی به ثبت ‌رسیده است.

پارک علم و فناوری البرز و مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در آن در زمینه تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان رتبه اول را در کشور دارد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید