۱۴۰۳/۰۲/۱۶

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور از ٢٣ تیرماه

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه در محل نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.
برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور از ٢٣ تیرماه

به گزارش اخبار ساخته ها؛ علی مطیع جهانی در این باره اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله‌برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه جاری توسط اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های حاضر در این رخداد نمایشگاهی آخرین دستاورد‌های خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله‌برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده‌روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمندسازی، فناوری‌های نوین، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی در معرض نمایش خواهند گذاشت.
مطیع جهانی از حضور کشور چین به صورت مستقیم در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایندگان کشور‌های اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله‌برقی حضور داشته و آخرین دستاورد‌های این صنعت را به نمایش خواهند گذاشت.
عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران خاطرنشان کرد: هیات‌های تجاری از کشور‌های پاکستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان، و عمان با حضور فعالان صنعت آسانسور و پله برقی برای آشنایی، بهره‌گیری و توسعه تعاملات تجاری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و جلسات B ۲ B با فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید