۱۴۰۳/۰۲/۲۳

گروه بازرگانی فلزات صفائی تامین کننده مواد اولیه صنایع تاسیسات باقیمت مناسب

گروه بازرگانی فلزات صفائی با تمرکز بر حمایت ازتولیدداخل،همواره تلاش کرده است تابا قیمتی پایین تر از رقبا،مواداولیه موردنیاز تولیدکنندگان را تامین کند.
گروه بازرگانی فلزات صفائی تامین کننده مواد اولیه صنایع تاسیسات باقیمت مناسب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛  مدیر عامل گروه بازرگانی فلزات صفائیدر جریان برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات گفت: در واقع پیشینه فعالیت های این شرکت به حدود 60 سال قبل برمی گردد؛ زمانی که بزرگان خاندان فعالیت تجاری در حوزه فلزات رنگین علی الخصوص مس و برنج را در منطقه پامنار تهران آغاز کردند. این کسب و کار از همان ابتدا با رشد مستمر به فعالیت خود ادامه داده و امروز ما به عنوان نسل سوم خاندان صفائی مفتخریم که توانسته ایم در بخشی از بازار بزرگ فلزات رنگین ایران حضور داشته باشیم.

وی افزود: عمده فعالیت ما در حال حاضر در زنجیره تامین فلز مس و برنج بوده و شرکت ما حلقه واسط اتصال بین تامین کنندگان مواد خام و نیمه خام و مصرف کنندگان صنعتی و غیر صنعتی است. ما همواره تلاش کرده ایم با ایجاد استوک قابل توجه از محصولات مسی و برنجی علی الخصوص انواع لوله های مسی و مقاطع برنجی، مدت زمان تحویل کالا به تولید کنندگان را به حداقل برسانیم. خریداران می توانند مواد اولیه خود را در هر سایز و با هر مقداری و در سریعترین زمان ممکن و با قیمت و شرایط پرداخت مطلوب از این مجموعه تامین نمایند.

سعید صفائی با اشاره به دستاوردها و افتخارات این مجموعه بیان داشت: ما در گروه بازرگانی فلزات صفائی در چند سال اخیر تلاش کرده ایم تا با پوشش زنجیره تبدیل مس از معدن تا محصول نیمه خام، محصولات را با قیمتی پایین تر از رقبا در اختیار تولید کنندگان قرار بدهیم.اولویت اصلی ما همواره تامین تولید کننده داخلی با تمرکز ویژه بر صنایع تاسیسات بوده است. ما تمرکز خود را بر حمایت از تولید داخل گذاشته ایم و به همین دلیل با وجود امکان فعالیت و دسترسی مطلوب به بازارهای خارجی، عمده فعالیت مجموعه در حال حاضر متمرکز بر بازار داخلی است. ما همواره با ارائه روش های متنوع پرداخت به مشتریان، سعی نموده ایم در دشوارترین شرایط در کنار تولید کنندگان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: این مجموعه همواره در تلاش است تا با تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف، اثربخشی خود در حوزه فلزات رنگین را بهبود بخشد. در این راستا قدردان کلیه مشتریان محترم اعم از همکاران بازار  و تولیدکنندگان هستیم.

ما در تلاشیم تا با شناسایی نیازهای به روز مشتریان، کلیه موارد مورد نظر ایشان پوشش داده شود تا مشتریان ما بتوانند با خیالی آسوده از نظر تامین به موقع کالای با کیفیت، محصولات خود را به بهترین شکل روانه بازارهای داخلی و خارجی بنمایند.

سعید صفائی در پایان گفت: ما با شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سعی کرده ایم ضمن تشریح اهداف و چشم اندازهای آتی مجموعه، پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان محترم باشیم. 

آدرس: تهران، خیابان پانزده خرداد (بازار) ،خیابان پامنار، کوچه موتمن الاطبا، پاساژ برمیس، واحد 3

 تلفن: 2133935650

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید