۱۴۰۳/۰۲/۱۰

موافقت با ایجاد 13 تاسیسات گردشگری در البرز

ایجاد هشت اقامتگاه بوم گردی به صورت تبدیلی در شهر البرز موافقت شد.
موافقت با ایجاد 13 تاسیسات گردشگری در البرز

به گزارش اخبار ساخته ها؛ روز پنجشنبه 29 تیر ماه سال جاری جلسه کمیته فنی معاونت سرمایه گذاری به منظور بررسی طرح های احداث تاسیسات گردشگری در استان البرز برگزار شد.

در این جلسه پرونده‌های احداث تأسیسات گردشگری اعم از اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های گردشگری، هتل و هتل آپارتمان بررسی شد.

رحیم خاکی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، با اشاره به اینکه با ایجاد هشت اقامتگاه بوم گردی به صورت تبدیلی موافقت شد گفت: به این ترتیب واحدهای قدیمی که قابلیت تبدیل به اقامتگاه بوم گردی دارند، احیا و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: گسترش گردشگری روستایی و توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی یکی از موضوعات مورد تأکید استاندار و از رویکردهای این اداره کل است و در این زمینه نهایت همکاری با متقاضیان صورت می‌گیرد.

خاکی همچنین از موافقت با احداث شش تأسیسات گردشگری شامل دو اقامتگاه بوم گردی در طالقان و روستای ولایت‌رود شهرستان کرج، دو مجتمع گردشگری در ساوجبلاغ، یک هتل آپارتمان در طالقان خبر داد.

او در پایان همکاری دستگاه‌های متولی مرتبط برای صدور مجوزهای لازم را به سرمایه‌گذاران را در پیشبرد و اجرایی شدن این طرح‌ها مؤثر دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید