۱۴۰۳/۰۲/۱۰

شکوفایی مسکن در سال ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده سال ۱۴۰۳، سال شکوفایی مسکن در کشور خواهد بود.
شکوفایی مسکن در سال ۱۴۰۳

به گزارش اخبار ساخته ها؛  مهرداد بذرپاش پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم تحویل مسکن نهضت ملی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی مسکن در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در منازلی که ساخته می‌شود خانه‌ها به صورت ویلایی باشد، افزود: تحویل خانه‌های ویلایی در دو طبقه و به همراه حیاط با رضایت مردم همراه شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قزوین جزو استان‌های پیشرو در حوزه مسکن است، تاکید کرد: اولویت دولت سیزدهم ساخت مسکن با کمترین قیمت ممکن و حل مشکل مسکن در کشور است.

وی با بیان اینکه در استان قزوین به دنبال ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی هستیم، تاکید ۲۰ هزار واحد از این منازل در شهرک مهرگان و ۳ هزار واحد نیز در شهرهای دیگر استان ساخته خواهد شد.

بذرپاش از آماده سازی ۷ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در قزوین برای تحویل به مردم و متقاضیان خبر داد و تاکید کرد: ۱۱۰۰ قطعه زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت آزادراه قزوین- تنکابن تاکید کرد: بخش مهم و اعظم این پروژه مربوط به حفر بیش از ۱۸ کیلومتر تونل است.

وزیر راه و شهرسازی با بسان اینکه فاز نخست پروژه قزوین- تنکابن ۶۲ کیلومتر طول دارد که امیدواریم در دومین سفر رئیس جمهور به استان قزوین و در اردیبهشت ماه شاهد افتتاح آن باشیم.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی صبح امروز شنبه در سفری یک روزه به استان قزوین از پروژه‌های نیمه تمام این وزارتخانه در قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: مهر

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید