۱۴۰۳/۰۸/۰۲

دیوارپوش پلی استایرن چیست؟

یکی از المان های زیبایی که باعث تغییرات چشمگیری در نمای منزل میشود , دیوارپوش پلی استایرن (فومی) یا دیوارکوب می باشد.
دیوارپوش پلی استایرن چیست؟

به گزارش اخبار ساخته ها؛  اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه و آسان برای افزایش عایق، عایق صدا و زیبایی دیوارهای خود هستید، دیوارپوش پلی استایرن می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. پلی استایرن که با نام EPS (پلی استایرن منبسط شده) نیز شناخته می شود، یک ماده فوم پلاستیکی سبک، سفت و بادوام است که می تواند به اشکال و اندازه های مختلف قالب گیری شود. دیوارپوش پلی استایرن معمولاً به شکل پانل‌ها یا کاشی‌هایی است که می‌توان آن‌ها را روی دیوارهای موجود چسباند یا پیچ کرد، یا به عنوان زیرسازی برای انواع دیگر دیوارها استفاده کرد. 

دیوارپوش p.s بخاطر طراحی خاص و مواد اولیه مخصوص , دارای استهکام فوق العاده ای بوده و جایگزین مناسبی بجای دیوارپوش های MDF و انواع نماد های چوبی و سنگی است . این پانل بگونه ای طراحی شده است که در مقابل ضربات شدید دارای مقاومت بالا بوده و دچار فرورفتگی , شکستگی و ترک نمی شود

دیوارپوش پلی استایرن و محصولات تولیدی کارخانه اصفهان پانل , امکان اجرا بر روی هر سطحی را دارد و به دلیل عدم نیاز به مصالح ساختمانی , بهترین و مناسب ترین دیوارپوش جهت تعمیرات , بازسازی و طراحی داخلی ساختمان می باشد

دیوارپوش پلی استایرن چیست؟

دیوارپوش پلی استایرن نوعی عایق و مواد تزئینی است که از فوم پلی استایرن منبسط شده ساخته می شود. فوم پلی استایرن با گرم کردن و انبساط دانه های کوچک رزین پلی استایرن تولید می شود که حاوی یک عامل دمنده است که باعث ایجاد حفره های هوا در داخل فوم می شود. فوم حاصل از رسانایی حرارتی پایینی برخوردار است، به این معنی که عایق خوبی است که می تواند از دست دادن یا افزایش حرارت از طریق دیوارها را کاهش دهد. علاوه بر این، فوم پلی استایرن دارای ضریب جذب صدا بالایی است، به این معنی که می تواند امواج صوتی را جذب و مرطوب کند و انتقال نویز بین اتاق ها یا از بیرون را کاهش دهد.
دیوارپوش پلی استایرن را می توان در تراکم ها، ضخامت ها، رنگ ها و بافت های مختلف، بسته به کاربرد و طرح مورد نظر، تولید کرد. برخی از دیوارپوش‌های پلی استایرن ساده یا صاف هستند، در حالی که برخی دیگر دارای سطوح برجسته یا طرح‌دار هستند که ظاهر مواد دیگری مانند چوب، سنگ یا آجر را تقلید می‌کنند. دیوارپوش های پلی استایرن را می توان رنگ آمیزی، کاغذ دیواری یا کاشی کاری کرد که امکان سفارشی سازی و خلاقیت را فراهم می کند.

مزایای دیوارپوش پلی استایرن چیست؟

  • انعطاف پذیری بالا در برابر فشار
  • مقاوم در برابر خش
  • تنوع و دارای رنگ های متنوع
  • قابلیت شست و شو
  • سازگاری با هر نوع شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر قارچ ها و حشرات

کاربرد دیوار پوش 

به دلیل زیبایی بالا و جذاب بودن آن در مکان های زیر از آن استفاده می شود.

  1. اداری و تجاری
  2. مسکونی
  3. انواع راه پله
  4. هتل
  5. محیط های بهداشتی و درمانی

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید