۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تامین زمین۱۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در آستانه هفته دولت، با حضور در جمع مدیران رسانه پای نقدها و دغدغه‌های آنان نشست و به تشریح دستاوردهای دولت در این استان پرداخت.
تامین زمین۱۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن خراسان رضوی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست چهاردهمین قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی در آستانه هفته دولت در مشهد اظهارداشت: همه ما در استان آماده حرکت جهادی هستیم با همه اختلافات سلیقه و واقعیاتی که در جامعه وجود دارد، اختلاف در روش ها و جزییات در سطح استان یک ضرورت است اما همین که هم‌نظر هستیم و تحت آرمان‌های یکسان عمل می کنیم کافی است و حرکت رو به جلو شکل گرفته است.

وی افزود: سه راهبرد و محور اساسی در استانداری مورد توجه است. اولین محور مدیریت با هدف پیشگیری از التهاب در فضای استان است. تمامی فرآیندهای موجود در جامعه نیاز به مدیریت دارد که از مسیر طبیعی خود خارج نشوند و اگر این مدیریت صورت‌ نگیرد نمی‌توان وارد مراحل بعدی شد.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: محور بعدی در استان رفع عقب‌ماندگی‌ها است که با تعیین اهداف برنامه‌ای در حوزه‌های مختلف این مشکلات رفع می‌شود. محور سوم ارتقابخشی است و نباید با توجه به یکی از این محورها از دو محور دیگر غافل شویم. از سویی در حل تمام مسائل باید دو موضوع مسئله و مزیت در نظر گرفته شود. 

وی تصریح کرد: در میان مسائل استانی مسائل زیرساختی و عمرانی در اولویت قرار گرفته است. مدیریت بازار بسیار مهم است و جابه‌جایی قیمت یک کالا بازار را بی‌ثبات می‌کند. تلاش ما در حوزه اقتصادی مدیریت بازار است.

نظری با اشاره به نگاه بلندمدت در مسائل استانی عنوان کرد: در اهداف نیازمند حرکت و جهت هستیم حرکت بسته به اهداف کمی است و جهت وابسته به راهبرد است. برآیند فعالیت‌های ما در استان باید امیدآفرینی در جامعه باشد. 

وی درباره مهمترین دستاوردهای دولت در خراسان رضوی از اشتغال خالص 106 هزار نفری استان در سال 1401 خبرداد و گفت: بیش از 350 واحد راکد در استان تاکنون در دولت جدید احیا شده است که کمک خوبی به فضای صنایع از این جهت شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به هزار کیلومتر روکش آسفالت در جاده های استان در یکسال اخیر توضیح داد: پیش از این در هر سال حدود 200 کیلومتر جاده های روکش آسفالت می شد که این افزایش 5 برابر نشانه حرکت تحولی همکاران استان است.

وی درباره تامین زمین برای 180 هزار واحد نهضت ملی مسکن توضیح داد و گفت: در هفته دولت واحدهایی که به مرحله بهره برداری رسیده در مراسمی افتتاح رسمی خواهد شد.

به گفته نظری افزایش 350 مگاواتی تولید برق در استان و گازرسانی به 168 روستای خراسان رضوی نیز جزو کارهایی است که از ابتدای دولت برای تسریع خدمت به مردم انجام شده است.

گفتنی است؛ در انتهای این برنامه از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور استاندار رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید