۱۴۰۳/۰۲/۱۸

بزرگ‌ترین سازمان بیمه ای کشور در نمایشگاه الکامپ

مجموعه‌های درمان، بیمه،گردشگری و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ پاسخگوی علاقمندان به کسب اطلاعات از خدمات این سازمان هستند.
بزرگ‌ترین سازمان بیمه ای کشور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات، «سیدمحمدامین آقامیری» رئیس مرکز ملی فضای مجازی، «مجتبی توانگر» رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی،«محمدصادق خیاطیان» رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین «الکساندر شویتوف» معاون وزیر توسعه دیجیتال،ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه دیروز افتتاح شد.

این نمایشگاه که تا هفتم تیرماه نیز ادامه دارد، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی وخارجی است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

در این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود در کنار شرکت‌های داخلی، ۵۰ شرکت خارجی نیز ازکشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق حضور دارند.

الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور؛ عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات،محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در طول چهار روز برگزاری آن، بیش از ۳۰ محصول فناورانهجدید در حوزه‌های الکترونیک، صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی وتصویری، تجهیزات مخابراتی و تجهیزات اندازه‌گیری رونمایی خواهد شد

 

مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد در ایام چهار روزه نمایشگاه الکامپ که از ۴ تیرماه آغاز شده، ضمن تعامل مستقیم با بازدیدکنندگان و راھنمایی چگونگی بھره‌مندی از خدمات الکترونیک این سازمان، به منظور تسهیل در معرفی دستاوردھا و خدماتخود، محتواھای تولیدی در قالب بروشور و راھنماھای ارتباطی را به بازدیدکنندگان عرضه کند.

علاقه‌مندان به مباحث خدمات الکترونیکی بیمه‌ای و درمانی و بیمه‌شدگان مشتاق کسب اطلاعات در زمینه مباحث تأمین‌اجتماعی وسرمایه‌گذاری‌ صندوق‌های بیمه‌ای می‌توانند با مراجعه به سالن شماره ۲۷، از مشاوره‌ھا و توضیحات کارشناسان متخصص امور بیمه‌ایو درمانی، فناوری اطلاعات، شستا، تاپیکو، انرژی، صنایع عمومی، تیپیکو، میلاد سلامت، اتاق هوشمند بیمارستان، صدرتامین، سیمان وکشتیرانی بھره‌مند شوند.

غرفه مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین المللی تهران تا هفتم تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۸پذیرا و پاسخگوی بازدیدکنندگان است.

به گزارش اخبار ساخته ها؛ بیست  و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از ( ۴ تیرماه) آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید