۱۴۰۳/۰۲/۲۰
معرفی شرکت های برتر حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان

ایران فریمکو تولیدکننده بتن

مجتمع تحقیقاتی و تولیدی ایران فریمکو در سال ۱۳۵۴ به عنوان تولیدکننده بتن و قطعات بتنی استاندارد و با هدف انتقال دانش و صنعت نوین بتن به کشور تاسیس شد.
ایران فریمکو تولیدکننده بتن

به گزارش اخبار ساخته ها، مجتمع تحقیقاتی- تولیدی ایران فریمکو در سال ۱۳۵۴ با هدف تولید بتن و قطعات بتنی با رعایت استانداردها و انتقال دانش و صنعت نوین بتن به کشور، با انجام مطالعات وسیع و استفاده از نتایج مطالعات آزمایش سرزمینی، پس از انتخاب موقعیت مناسبی برای احداث واحد تولید بتن و قطعات بتنی تأسیس و در طول مدت فعالیت خود، فصل نوینی را در صنعت بتن کشور به وجود آورده است به نحوی که بسیاری از تکنولوژیهای جدید انواع بتن های ویژه و فرآورده های بتنی توسط این مجتمع بنیان گذاری شده است.

ایران فریمکو که در زمینی به وسعت ۲۲۰/۰۰۰ متر مربع و با ۱۵/۰۰۰ متر مربع سالن مجهز به سیستم عمل آوری در کیلومتر۲۰ جاده کرج- قزوین- منطقه تهراندشت واقع شده است. از مزیت های این موقعیت مکانی دسترسی آسان به منابع و مواد اولیه تولید بتن، از جمله سنگدانه های مرغوب، سیمان و آب و همچنین نزدیکی به بازار رو به رشد ساخت و ساز در غرب استان تهران می باشد.

تجهیز ماشین آلات مدرن تولید، انتقال و پمپاژ بتن آماده و انواع قطعات بتنی با رعایت استانداردهای ملی و جهانی در مجموعه ای با واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه دائمی مستقر با بهره گیری مستمر  از برجسته ترین مهندسین صنعت و دانش بتن در طول ۴۰ سال گذشته، باعث کسب تجارب بی نظیری در صنعت بتن شده است.
تهیه شناسنامه فنی برای کلیه فرآورده های تولیدی شامل کلیه مشخصات مواد و مصالح تشکیل دهنده آنها، طرح اختلاط، شرایط تولید و اطلاعات مورد نیاز که برای اولین بار و در حال حاضر تنها توسط ایران فریمکو صورت می گیرد، این فرصت را برای خریداران محصولات ایران فریمکو فراهم کرده است که با تأمین فرآورده بتنی، اطلاعات فنی این فرآورده ها را نیز در اختیار داشته باشند.
گارانتی و تضمین مشخصات فنی فرآورده های بتنی ایران فریمکو از قبیل رده مقاومتی بتن، درصد جذب آب، نفوذ پذیری، دوام در برابر سیکلهای یخبندان، دوام در برابر حمله سولفاتها، حداقل و حداکثر وزن مخصوص بتن و دیگر مشخصات فنی کاربردی فرآورده های بتنی از دیگر خدمات این مجتمع می باشد. ایران فریمکو مفتخر است، تمامی محصولات تولیدی خود را حداقل ۱۵ سال و حداکثر ۱۰۰ سال ضمانت نماید.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید