۱۴۰۳/۰۲/۱۰
معرفی شرکت های برتر حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت ایمن پاد سپهر

ایمن پاد سپهر تولید کننده انواع درب های اتوماتیک و سیستم های کنترل تردد، نماینده انحصاری گیلگن سوئیس در ایران است.
شرکت ایمن پاد سپهر

به گزارش اخبار ساخته ها؛ شرکت ایمن پاد سپهر نماینده انحصاری شرکت گیلگن سوئیس در ایران و یکی از برترین تولید کننده های انواع درب اتوماتیک است. این شرکت در زمینه‌ تولید درب ‌های اتوماتیک، پارتیشن ‌های اتوماتیک، گیت ‌های کنترل تردد، سیستم ‌های کنترل ورود و خروج، راه بند‌های اتوماتیک، لوازم جانبی درب اتوماتیک، و همچنین تعمیر درب اتوماتیک فعالیت می‌کند. ارائه محصولات متنوع با قیمت‌های مختلف باعث افزایش محبوبیت این شرکت در حوزه درب های اتوماتیک در ایران شده است.

این شرکت توانسته است با ارائه محصولات جدید، مطابق با تکنولوژی روز دنیا گام بردارد. شرکت ایمن پاد سپهر با کادر فنی حرفه ای و آموزش دیده در کشور سوئیس و سیستم مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان از نوف نورد آلمان به صورت حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. متخصصان ما قبل از خرید به شما کمک می‌کنند تا بهترین نوع درب اتوماتیک را با توجه به بودجه و کاربری انتخاب کنید.

 این شرکت در زمینه تولید انواع درب ‌های اتوماتیک نظیر درب ‌های اتوماتیک کشویی، درب لولایی اتوماتیک، درب تاشو اتوماتیک، درب گردان اتوماتیک و… بسیار موفق عمل کرده است. هر کدام از این درب‌ها نیز به زیر شاخه‌های مجزا به صورت درب های اتوماتیک تک لت و دو لت تقسیم می‌شوند و تمامی محصولات شامل 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

پارتیشن‌ اتوماتیک در دو نوع متحرک و ثابت، انواع گیت‌ کنترل تردد، سیستم‌های کنترل ورود و خروج، راهبند اتوماتیک و لوازم جانبی درب اتوماتیک نیز از دیگر محصولاتی هستند که شرکت ایمن پاد سپهر اقدام به طراحی و تولید آن‌ها می‌نماید.

کیفیت، خلاقیت و تنوع را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی محصولات تولیدی شرکت ایمن پاد سپهر دانست. درب‌های تولیدی مجموعه ایمن پاد سپهر ظاهری ساده و در عین حال شیک دارند و زیبایی بی‌نظیری را به محیط می‌دهند؛ همچنین باعث می‌شوند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

 

88604470-021

 

دفتر مرکزی

تهران – میدان شیخ بهایی – خیابان محتشم کاشانی – انتهای خیابان شهامتی – پلاک 5

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید