۱۴۰۳/۰۲/۱۹

ایساتیس آریا قشم

شرکت ایساتیس آریا قشم تولید کننده لوازم و تاسیسات سیستم های گرمایشی و سرمایشی برقی است.
ایساتیس آریا قشم

به گزارش پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ شرکت ایساتیس آریا قشم در سال 1394 با موضوع بازرگانی وعرضه سیستم های گرمایشی و تامین آب گرم بصورت تخصصی در جزیره قشم ثبت گردید و با هدف ارائه انواع آبگرمکن و سیستم های مرکزی آب گرم با تکنولوژی روز اروپا و بخصوص کشور آلمان به فعالیت خود ادامه داده است.

فعالیت این شرکت با واردات محصولات کمپانی بزرگ استیبل الترون (StiebelEltron) آلمان آغاز شده و با ارائه محصولات آلمانی در جنوب کشور طی سالهای اخیر، خدمات بزرگی جهت بهینه سازی مصرف انرژی و همچنین استفاده از کالاهای با کیفیت و کاربردی برای مصرف کنندگان عزیز به ارمغان آورده است.

حوزه‌های فعالیت آریاتیس

عمده فعالیت این شرکت در خصوص فروش آبگرمکن های برقی بدون مخزن و آبگرمکن های برقی مخزن دار(مخزنی) بوده و در مناطقی که فاقد گاز شهری هستند بسیار کارآمد می باشند.
بدلیل استقبال بسیار چشمگیر از این نوع آبگرمکن ها، با توجه به کیفیت قابل توجه آنها، در سال 1398، شرکت ایساتیس آریا قشم اقدام به راه اندازی سیستم مونتاژ انواع آبگرمکن های برقی در جزیره قشم نمود و با الگو برداری از تکنولوژی آلمان و همچنین واردات قطعات منفصله، خط مونتاژ انواع آبگرمکن برقی را به بهره برداری رساند. هم اکنون بخشی از انواع آبگرمکن بصورت مونتاژ و بخشی دیگر بصورت واردات کامل با نام تجاری آریاتیس در بازار عرضه می گردد. از ویژگی های مهم آبگرمکن های آریاتیس، بهره گیری از آخرین تکنولوژی اروپا، مجهز به بالاترین سیستم هوشمند در صرفه جویی مصرف انرژی و همچنین ساختارداخلی بسیار مقاوم برای مناطق مختلف آب و هوایی بخصوص جنوب کشور می باشد. همچنین کلیه کالاها دارای 2 سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش بوده و مشتریان محترم ازطریق نزدیک ترین نماینده درمنطقه خود امکان دریافت خدمات و پشتیبانی را خواهند داشت. چشم انداز این شرکت تولید و مونتاژ طیف گسترده ای از سیستم های گرمایشی مختلف و آب گرم و ارائه آنها در کلیه مناطق کشور می باشد. 

دفتر مرکزی: قشم بلوار آزادگان، مقابل شرکت نیا، فروشگاه آریاتیس.
تلفن تماس: 7-07635243916

 تهران: شیخ بهایی، خیابان برزیل غربی، پلاک ۱۴۰، واحد ۱۱

02188033754

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید