۱۴۰۳/۰۲/۰۹

امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن

تفاهم نامه همکاری میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن

به گزارش اخبار ساخته ها؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در راستای تسهیل دریافت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی  تفاهم نامه همکاری میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن به امضا رسید. 

جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به امضاء این تفاهم نامه افزود : به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات مذکور و کاهش هزینه های جانبی مربوط به ارزیابی واحد‌های مسکونی متقاضیانِ بانک مسکن، و در راستای اجرای دستورالعمل پرداخت این تسهیلات، بنیاد مسکن نسبت به انعقاد و تبادل تفاهم نامه با بانک مسکن، با موضوع  انجام امور ارزیابی پروژه های مسکن روستایی و حوادث غیر مترقبه اقدام نمود. 

ایشان ادامه داد : از این به بعد مسئولیت ارزیابی تمامی پروژه های مسکونی در کلیه مناطق حوزه فعالیت بنیاد مسکن به کارشناسان و مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار می شود. 

جودی تصریح کرد: با اجرای این تفاهم نامه، فاصله زمانی مابین درخواست تسهیلات توسط متقاضی تا پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن به حداقل زمان رسیده و همچنین ارزیابی بنیاد مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی ملاک خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید