۱۴۰۳/۰۲/۰۹

80 بسته سرمایه گذارای گردشگری کردستان در نمایشگاه بین المللی تهران

80 بسته و فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری کردستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می گیرد.
80 بسته سرمایه گذارای گردشگری کردستان در نمایشگاه بین المللی تهران

به‌گزارش اخبار ساخته ها؛ منصور مهرزاد مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان در جلسه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که با حضور نمایندگان بخش دولتی استان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکردهای گردشگری سبز و رویدادهای گردشگری در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با بیان اینکه‌ استان کردستان در این رویداد فرهنگی با تم نوروز و موسیقی حضور خواهد یافت، افزود: حضور در هفدهمین نمایشگاه بین ‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی طلایی برای معرفی هرچه بهتر و باشکوه‌تر ظرفیت‌ ها و جاذبه‎‌ های گردشگری کردستان است.

او عنوان کرد: در این نمایشگاه توانمندی ‌های استان کردستان با همکاری شهرداری، بازرگانی، شرکت شهرک‌ های صنعتی و مناطق آزاد بانه و فعالان بخش خصوصی استان از جمله هتلداران، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و اقامتگاه‌ های بوم‌گردی در فضایی به مساحت ۲۷۲ مترمربع معرفی می ‌شود.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی میان بخش دولتی و خصوصی بتوانیم همانند سال‌های گذشته، پرقدرت و فعال در این نمایشگاه حضور یابیم و استان کردستان را آن‌گونه که شایسته است معرفی کنیم.

منبع خبر: میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید