۱۴۰۳/۰۲/۳۰

50 فرصت سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی

هم اکنون 50 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های زیرمجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان شناسایی و برای ارائه به سرمایه گذاران آماده شده است.
50 فرصت سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی

به‌گزارش اخبار ساخته ها؛ علیرضا جیلان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  در مردادماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) حوزه گردشگری تأکید کرد: با عملیاتی و اجرای شدن این طرح‌های سرمایه‌گذاری وضعیت اشتغال و اقتصاد در این استان رونق می‌یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان به رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری منجر می‌شود.

جیلان تصریح کرد: در سال گذشته ۶۳ موافقت اصولی برای احداث اقامتگاه بوم‌گردی، مهمانپذیر، اردوگاه گردشگری، مراکز تفریحی و آب‌درمانی در چهارمحال و بختیاری صادر شد.

او با اشاره به سهم انواع محصولات مرتبط با رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در تولید و رونق اقتصادی کشور و چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این راستا انواع مشوق‌ها ارائه و تسهیلات مورد نیاز به سرمایه‌گذاران، هنرمندان و فعالان این عرصه پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید